נתונים חדשים על המשתמשים בטלפונים חכמים: צעירים ובעלי הכנסה גבוהה

הסבירות לבעלות על טלפון חכם היא הגבוהה ביותר בגילאי 24 עד 34 – כך עולה מסקר שערכה נילסן ● שיעור החדירה של הטלפונים החכמים בקבוצת הגילאים הללו עומד על 66% ● גם בני 55 עד 64 שמשתכרים יותר מ-100 אלף דולרים נוטים לרכוש טלפונים כאלה

מנתונים חדשים שפרסמה חברת המחקר נילסן (Nielsen) עולה, כי הסבירות לבעלות על טלפון חכם היא הגבוהה ביותר בגילאי 24 עד 34, אך גם בני 55 עד 64 שמשתכרים יותר מ-100 אלף דולרים נוטים לרכוש טלפונים כאלה. ייתכן שאין זה מפתיע שצעירים משתמשים בטלפונים חכמים יותר ממבוגרים, אך אם לוקחים בחשבון גם את רמות ההכנסה, הממצאים הופכים למעניינים יותר.

על פי ממצאי הסקר, בסוף ינואר עמד שיעור החדירה הכולל של הטלפונים החכמים על 48% מהשוק בארצות הברית. הסקר נערך בינואר בקרב 20 אלף משתמשים בטלפונים סלולריים אמריקניים. עוד עולה ממנו, כי שיעור החדירה הוא הגבוה ביותר נרשם בקבוצת הגיל של 24 עד 34, והוא עומד על 66%. כאשר לוקחים בחשבון גם את ההכנסה מגלים ששיעור החדירה של הטלפונים החכמים בקרב בני 55 עד 64 שמשתכרים מעל 100 אלף דולרים לשנה דומה לזה בקרב בני 35 עד 44 שמשתכרים בין 35 אלף ל-75 אלף דולרים בשנה.

אם לוקחים בחשבון את מחירי הרכישה של המכשירים, תקופת ההתחייבות לחברת הסלולר והתשלומים עבור תקשורת הנתונים, מדובר בהוצאה לא מבוטלת – דבר שככל הנראה בא לידי ביטוי בהשפעה של רמות ההכנסה על שיעור החדירה בקבוצות הגיל השונות.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים