תוכן שיווקי

אינטגריטי תוכנה הקימה מערכת להגנה וניטור בסיסי הנתונים של הכשרה חברה לביטוח

21/02/2012 14:21

הכשרה חברה לביטוח העבירה לאחרונה לשלב של ייצור, מערכת מתקדמת מבית Mcafee לאבטחת מידע רגיש הנמצא בבסיסי הנתונים של הארגון. המערכת מבוססת על מוצר תוכנה הנקרא Mcafee Database Activity Monitoring אך הוא בעצם פרי פיתוח ישראלי של חברת סנטריגו שנקנתה על ידי Mcafee לפני כשנה.

חברת Integrity Software עוסקת בכל תהליך המכירה וההטמעה של מערכות אבטחת מידע של Mcafee DB Activity Monitoring ולאחרונה אף הקימה צוות מומחים ייעודי לתחום הזה בעקבות התגברות המתקפות על נתונים רגישים כגון טבלאות מידע של פרטי כרטיסי אשראי, פרטים חסויים של לקוחות או שכר עובדים.

שפר אבלסון, סמנכ"ל מערכות מידע של הכשרה חברה לביטוח: "חיפשנו מערכת שתספק מענה לצורך עסקי ולדרישה רגולטורית בתחום אבטחת המידע. הבחירה במוצר של חברת מקאפי – סנטריגו היה טבעי לאור העובדה שהוא מוטמע בהצלחה בחברות רבות במיגזר הפיננסי וכן קלות התפעול וההטמעה שלו גבוהים. אינטגריטי תוכנה נבחרה לאור ניסיוננו הטוב איתם המבוסס על מקצוענות ואמינות בפרויקטי תוכנה".

אודות הכשרה חברה לביטוח
"הכשרה חברה לביטוח בע"מ" הינה אחת מחברות הביטוח הותיקות בישראל, הנהנת מניסיון ומוניטין שצברה במשך שנים רבות. החברה מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום אלמנטארי וחיים, תוך שמירה על מקצועיות, שירותיות, פתיחות ואיכותיות לצד ערכים מסורתיים של אמינות והוגנות.

אודות Integrity Software
חברת Integrity Software (אינטגריטי תוכנה) מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על יושרה, שרות ומקצוענות. פתרונות התוכנה כוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים מהדרגה הראשונה. המוצרים והשירותים המסופקים על ידי החברה הינם בתחומים: אבטחת מידע, וירטואליזציה של תחנות קצה, תשתיות תוכנה, פתרונות ענן (SaaS), ניהול תוכן ותהליכים עסקיים.

לפרטים נוספים: אתר Integrity Software, ליפז רוטר, טלפון: 03-9038998, 052-8345122

אירועים קרובים