אודי ויזנר, וריפון: "80% מבתי העסק בעולם שנגלתה אצלם פריצה – פשטו את הרגל"

"הסיכון בעולם אבטחת האשראי הוא אינסופי. הצפנת נתונים זולה בממוצע פי 1.5 מהוצאות וקנסות הנובעות מפריצה וגניבה", אמר ויזנר בכנס מקצועי שערכה החברה ● אמיר רביד, דירקטור לשיווק ופיתוח עסקי ב-וריפון ישראל: ישנן דרכים פשוטות יחסית להגן על אתרים שמחזיקים נתוני אשראי של לקוחות ● יואב רשף מדור-אלון סיפר על תהליך יישום התקן PCI על פי המתודולוגיה של וריפון, המותקן בכל הקופות הרושמות של הקבוצה ברחבי הארץ

"80% מבתי עסק בעולם, שנתגלתה אצלם פריצה וגניבת נתוני אשראי, פשטו את הרגל בתוך פחות משנה", אמר אודי ויזנר, מנכ"ל וריפון (VeriFone) ישראל, בכנס מקצועי למנהלי IT ואבטחת מידע שערכה החברה הבוקר (ב') במלון שרתון תל אביב. לדבריו, אבטחה היא מסוג הדברים שאף אחד לא אוהב להתעסק איתם, אולם "הסיכון בעולם אבטחת האשראי הוא אינסופי. הצפנת נתונים זולה בממוצע פי 1.5 מהוצאות וקנסות הנובעות מפריצה וגניבה".

הרקע ליוזמה לקיום הכנס הוא גל ההתקפות על אתרים וחשיפת נתוני אשראי על ידי מי שקיבל את הכינוי "ההאקר הסעודי". לדברי אמיר רביד, דירקטור לשיווק ופיתוח עסקי ב-וריפון ישראל, ישנן דרכים פשוטות יחסית להגן על אתרים שמחזיקים נתוני אשראי של לקוחות. כמו כן, יש לציין, כי התקן הבינלאומי PCI לאבטחת תשלומי אשראי, שנחשב לסטנדרט בעולם המערבי, נכנס בימים אלו לשימוש בישראל. הפתרון שהציגה וריפון, הוא צמצום היקף הבדיקות ההסמכה לקופות רושמות, תקשורת מאובטחת, ללא העברת נתונים רגישים מהקופה למסוף התשלום. בנוסף, מתודולוגיה זו מאפשרת לעסקים בתחום השיווק והקמעונאות ליישם את התקן כך שיותאם לצרכיה הפרטניים, ללא צורך בהשקעות ענק.

יואב רשף, מנמ"ר BEE – קבוצת הקמעונאות של דור-אלון, סיפר בכנס על תהליך יישום התקן PCI על פי המתודולוגיה של וריפון. ההתקן, ציין, מיושם בכל הקופות הרושמות של הקבוצה ברחבי הארץ.

את הכנס הנחה פלי הנמר, יזם ונשיא קבוצת אנשים ומחשבים. בין המשתתפים באירוע היה גם קולין וויטקאר, סמנכ"ל ויזה (Visa) אירופה, שמסר כי ויזה העולמית מתחילה ליישם בעולם תקן אבטחת מידע בטכנולוגיית הכרטיס החכם (EMV), וכי הדבר צפוי להיטמע בישראל בקרוב. הכנס נחתם בפאנל בהשתתפות המרצים ונציגי החברות השונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים