הערכות: ה-iPhone 5 יושק בסתיו הקרוב

בלוג יפני העריך, על סמך "מקורות אמינים באסיה", שהדור הבא של מכשירי ה-iPhone יושק בספטמבר או אוקטובר ● הדורות הקודמים של המכשיר הושקו בחודשי הקיץ, יוני או יולי ● אם אפל אמנם תחליט להשיק את ה-iPhone 5 בסתיו, היא תעשה זאת בהסתמך על ההשקה של ה-iPhone 4S בסתיו האחרון, שסייעה לחברה לרשום הכנסות שיא ברבעון, שבו חלה עונת הקניות של חגי סוף השנה

בדומה למכשירי iPhone 4S, יושקו גם מכשירי iPhone 5, מהדור הבא של הטלפונים החכמים המצליחים של אפל (Apple), בסתיו הקרוב ולא בקיץ – כך העריך הבלוג היפני Macotakara, על סמך "מקורות אמינים באסיה". ההשקה תיערך, לפי הדיווח, בספטמבר או אוקטובר הקרובים, בניגוד לדורות הקודמים – iPhone 4 ו-iPhone 3GS, למשל – שהושקו בחודשי הקיץ, יוני או יולי.

הערכה זו עומדת בסתירה להערכה של ג'ין מונסטר, אנליסט מחברת Piper Jaffray, שלפיה הדור הבא של מכשירי iPhone יושק באמצע הקיץ הקרוב. אולם, ייתכן בהחלט שאפל תעדיף להשיק את ה-iPhone 5 בסתיו, העונה שבה נהגו בחברה עד כה להשיק דורות חדשים של נגני iPod. כיום אחראים מכשירי iPhone לנתח נכבד מהכנסות החברה, בעוד שהנתח של נגני iPod הולך ומצטמצם. בנוסף, ההשקה של מכשירי ה-iPhone 4S בסתיו האחרון סייעה לחברה לרשום הכנסות שיא ברבעון, שבו חלה עונת הקניות של חגי סוף השנה, וייתכן בהחלט שאפל תעדיף לחזור על המהלך גם השנה.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים