תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דיג'יום משיקה משפחה חדשה של מוצרי VOIP Gateway

22/02/2012 13:59

חברת Digium תשיק בקרוב משפחה חדשה של מכשירי VoIP Gateway. ההשקה העולמית הראשונה תערך בכנס תקשורת אחודה שתקיים גטר טק, בתאריך 13.3, באולם האירועים אווניו.

משפחת מוצרי ה-Gateway נועדה לחבר מערכות תקשורת ותיקות עם שירותי VoIP מתקדמים, או לשלב את מערכות ה-VoIP המודרניות עם שירותי TDM. המדובר בציוד המרה מ-TDM (ב-T1/E1/PRI) ל-Sip המבוסס Asterisk. שערי ה-Digium החדשים בנויים לממשק בין TDM ורשתות SIP. כל הדגמים כוללים ממשק משתמש אינטואיטיבי גרפי, API חזק ומחיר אטרקטיבי.

ההפצה הראשונה תכלול את הדגמים G100 ו-G200. ה-G100 כולל כניסת T1/E1 אחת, בעוד שה-G200 כולל ממשק כניסה כפול. שני הדגמים הם בחצי רוחב 1U (לארון תקשורת) ומתוכננים להיות מותקנים בתצורה בודדת או אחד ליד השני. שניהם עשויים מחומרים קשיחים, ללא מערכת מאווררים, ומתוכננים ליעילות וחסכון במשאבים.

בנוסף לחומרה האיכותית, משפחת מוצרי ה-Gateway של Digium מבוססים Asterisk ומנוהלים באמצעות ממשק אינטואיטיבי של Digium GUI point-and-click, המאפשר התקנה וניהול בקלות.

לדברי חנוך פורת, מנהל תחום תקשורת בגטר טק, "חלפו הימים של ממשקים גרפיים מסורבלים עם עמודים עמוסי אפשרויות מורכבות להגדרה. לסדרת Digium Gateways מערכת תפריטים פשוטה וחזקה המאפשרת התקנה והגדרה בזמן קצר במיוחד".

למידע נוסף בקרו באתר הבית של גטר טק

אירועים קרובים