אינטל מבהירה את החילופים בצמרת: מקסין פסברג תמשיך להיות מנכ"לית החברה לצידו של הנשיא, מולי אדן

ההבהרה נשלחה בעקבות סימני שאלה שעלו לגבי מעמדה של פסברג בעקבות מינויו של אדן ● המינוי התפרש בעיני רבים כסוג של "הדחה", מה שלא תאם את הכוונה האמיתית בחילופים, על פי הנהלת אינטל ● יצוין, כי אין זו הפעם הראשונה שבה ממנה החברה נשיא לאינטל ישראל - דב פרוהמן, מייסד ומנכ"ל אינטל בישראל, מילא את התפקיד במשך שנים רבות

אינטל (Intel) פרסמה היום (ד') הודעה יוצאת דופן, המבהירה שוב את חלוקת התפקידים בצמרת החברה בישראל, בעקבות חזרתו של מולי אדן לישראל ומינויו לנשיא אינטל ישראל. בהודעה, שנשלחה למערכות העיתונים בעקבות מייל פנימי שהועבר לכל עובדי החברה, נאמר כי מקסין פסברג תמשיך לנהל את אינטל ישראל כמנכ"לית. במסגרת תפקידה זה, תהיה אחראית על כל פעילויות הייצור של החברה בקריית גת ובאתרים האחרים, ותוסיף לנהל את המגעים לגבי השקעות. עוד נכתב בהודעה, כי מולי אדן יוביל את האסטרטגיה של אינטל בישראל, ויעבוד יחד עם פסברג ויתר חברי הנהלת אינטל.

ההבהרה נשלחה, כאמור, בעקבות הודעה ששחררה אינטל בינואר השנה על שינויים בצמרת החברה. בין היתר נכתב בהודעה, כי מולי אדן ינהל את אינטל ישראל ומקסין פסברג תהיה אחראית על הייצור ועל קשרי הממשלה. עובדה זו פורשה בעיני רבים, כולל בעיני פסברג עצמה, כסוג של "הדחה" מתפקידה, מה שלא תאם את הכוונה האמיתית בחילופים, על פי הנהלת אינטל.

יצוין, כי אין זו הפעם הראשונה שבה ממנה החברה נשיא לאינטל ישראל. דב פרוהמן, מייסד ומנכ"ל אינטל בישראל, מילא את התפקיד במשך שנים רבות. כמו כן, גם בסניפים אחרים בעולם מכהנים זה לצד זה נשיא ומנכ"ל, כך שלא מדובר בצעד חריג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים