תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | שיח אודות BIG DATA – רד האט

22/02/2012 14:37

נפגשנו עם נציגי טכנולוגיות מובילות, אשר מיושמות על ידי מומחי א.מ.ת מיחשוב, וקבלנו עדכונים ותובנות לגבי ההתמודדות עם אתגרי ה-BIG DATA.

באילו היבטים של  ה-BIG DATA אתם תומכים?
רד האט: הפתרונות של רד האט מהווים נדבך מרכזי בעולמות התוכן של ה-BIG DATA. בעידן שבו כמות המידע גדלה בקצב מדהים וארגונים נאלצים להתמודד עם הרחבת תשתיות המידע שלהם, רד האט מספקת להם את הפתרונות שמאפשרים להם להתמודד ולחסוך עלויות. בין היתר רד האט מציעה לארגונים מערכות הפעלה גמישות עבור הדאטה סנטר, יכולות וירטואליזציה לחסכון בשרתים פיזיים, הכוללות שימוש בהייפרווזור מתקדם מבוסס KVM יחד עם יכולות ניהול וניטור חזקות. בנוסף, רד האט מציעה פתרונות אחסון מתקדמים, פתרונות ייעודיים למחשוב ענן ופלטפורמה כשירות ( PAAS) מבוססי תשתית ה-JBoss Middleware המאפשרים לחסוך עלויות ולהסיר כאבי ראש כתוצאה מהתעסקות בתשתית של פלטפורמות הפיתוח ועוד.

מהן הטכנולוגיות החדישות שפותחו לצורך הביג דאטה?
רד האט: מתוך מענה לצורך הגואה בשוק לאחסן מידע רב, רד האט רכשה  את חברת Gluster, אשר הטכנולוגיה שלה מאפשרת לאחד דיסקים קשיחים היושבים על שרתים רבים לידי ישות לוגית אחת.  הטכנולוגיה של גלאסטר מאפשרת לאחסן מאות פטה-בייט של מידע, תוך שמירה על הסטנדרטים הנוקשים אשר נהוגים בעולם הארגונים הגדולים, כגון המשך עבודה ללא איבוד מידע בנפילת חלק מהמשאבים, ומאפשר לגדול בצורה ליניארית תוך ניצול מלא של יכולות המשאבים.

מהו קצב האימוץ של אותן טכנולוגיות בארץ ובעולם ורמת האפקטיביות?
רד האט: חלק חשוב מן הטכנולוגיות שנועדו להתמודד עם עידן ה-BIG DATA הכרנו בעבר, החל מפתרונות לסביבת הענן – המאפשרים להתמודד עם הגידול בכמות המידע מבלי לרכוש עוד ועוד חומרה ולגייס עובדים; פתרונות וירטואליזציה – המאפשרים למקם יותר שרתים או תחנות עבודה בפחות מקום; טכנולוגיות קוד פתוח – המאפשרות לייעל פעולת השרתים בארגון; ועד פתרונות תוכנה כשירות, פלטפורמה כשירות ותשתית כשירות. פתרונות אלו מספקים מענה לצורך להתמודד עם יותר נתונים בפחות משאבים.  פלטפורמות הקוד הפתוח כבר כאן וארגונים מבינים יותר ויותר את הערך הכלכלי של הפתרונות הללו ואת היציבות והאמינות הטכנולוגית שלהם.

מהן המגמות העתידיות בתחום ה-BIG DATA לדעתכם וכיצד יש להיערך לכך?
רד האט: עידן הביג דאטה מסמל את הגידול האדיר בכמויות המידע. מקור המידע אינו נובע ממקום אחד בלבד. הוא מגיע ממגוון מקומות מחוץ לארגון כמו פייסבוק, יו-טיוב. מדובר בעידן שבו יש יותר  מדי מידע והטכנולוגיות הקיימות אינן מסוגלות כבר לטפל בו ולנהל אותו. בעידן ה-BIG DATA צריך טכנולוגיות חדשות וארכיטקטורות אשר יידעו לאסוף ולסנן מידע ממגון גדול של מקורות, תוך זיהוי המידע, אחזורו וניתוחו.  הטכנולוגיות שאת רובן כבר הכרנו קודם לכן, אשר יכולות לספק התמודדות עם הגידול במידע, הן אלו שיבלטו עוד יותר בשנים הקרובות.

כיצד אתם מתארים את היתרונות היחסיים בשיתוף הפעולה עם א.מ.ת מחשוב?
רד האט: כנציגי רד האט בישראל, אנו רואים בא.מ.ת מחשוב כשותף ליבתי ואסטרטגי ליישום ומימוש הפצת בשורת הקוד הפתוח כאלטרנטיבה מובילה בשיקולי עלות תועלת. זהו נושא חשוב בעולם ה-BIG DATA אשר הופך רלוונטי במיוחד בשנת 2012 – שנה של הידוק חגורה תקציבי. א.מ.ת מיחשוב היא שותף ברמה הגבוהה ביותר, בדרגת Premier Business Partner, המספק טווח רחב של שירותים לארגונים עם פתרונות רד האט על בסיס הידע מקצועי הנרחב שברשותו.

ליצירת קשר

אירועים קרובים