תוכן שיווקי

חברת מפעיל תחסוך ל-"רמי לוי תקשורת" 2,000,000 ש"ח עם מערכת תיעוד והחתמה אלקטרונית חדשנית

22/02/2012 14:42

חברת מפעיל, המובילה במתן פתרונות חכמים להפקת מסמכים בארגון החדשני, המייבאת את מוצרי RICOH, ומשווקת את VP SIGN, תטמיע בחברת רמי לוי תקשורת, בעליה של שיווק השקמה, מערכת חכמה להפקה והחתמה של מסמכים אלקטרוניים. מערכת זו מיועדת לשימוש בחברת הסלולאר הווירטואלי החדשה שהקים "רמי לוי" שתעניק לרשת יתרון לא רק במחיר אלה גם בזמני השירות ללקוח.

המערכת מאפשרת אינטגרציה של עסקאות המכירה (עי שימוש בטפסים אלקטרוניים), בעזרת תוכנת ה-VPAD (פטנט של VPSIGN – "מדפסת ללא נייר") והדפסתם חתומים אלקטרונית באמצעות מכונות ציוד דפוס משולב של ריקו. הפתרון מאחסן ושומר בצורה מוצפנת בארכיון הדיגיטלי של החברה את כל העסקאות החתומות ע"י הלקוח, כך שהן נעולות וקבילות משפטית. המערכת עומדת בכל תנאי הרגולציה הנדרשים.  למערכת יתרונות בכל סביבת שירות לקוחות עם קהל. יתרונותיה: היא מקצרת משמעותית את זמני הטיפול של נציג השירות בלקוח, חוסכת את הצורך בהדפסות ובסריקות הסכמי הלקוח,הקשורים בעסקאות ומאפשרת לנציגי השרות לפגוש יותר לקוחות בשעות הפעילות

המערכת החדשה תחסוך לרמי לוי כ-2,000,000 ₪ ב-3 שנים. העסקה כוללת הצבת מדפסות מבית Ricoh, כמו גם מערכות תוכנה מתוחכמות. הסכם החכירה כולל פריסה, תפעול ואחזקה מלאה של הציוד בכל משרדי ואתרי הרשת השונים.

בלפור מור, מנכ"ל מפעיל, מסר כי הסכם זה מוכיח את האמינות המקצועית שרוכשת רשת שיווק השקמה בחברת  מפעיל כחברה בעלת פתרונות יצירתיים, זיכיונות הפצה של מותגי על, יכולות הטמעה של מערכות ממוחשבות מתוחכמות, עמידות גבוהה, בעיקר בחברות בעלי היקפי עבודה מרובים וצורך להוכיח איכות שירות  גבוהה במיוחד.

אירועים קרובים