קרן ההון סיכון של מוטורולה סולושנס מחדשת את פעילותה בישראל

הפעילות המחודשת היא הראשונה שמבצעת מוטורולה מחוץ לארה"ב מאז ינואר 2011 ● בועז אור-שרגא, שמילא בעבר שורה של תפקידי ניהול במוטורולה, מונה למנהל פעילות הקרן בארץ ● שמעון דיק, נשיא ומנכ"ל מוטורולה סולושנס בישראל: לתעשיית ההיי-טק הישראלית נודע מוניטין עולמי הנובע מהחדשנות הטכנולוגית של הסטארט-אפים"

מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) הכריזה היום (ד'), כי תחדש בישראל את פעילות קרן ההון סיכון שלה, MSVC. הפעילות המחודשת היא הראשונה שמבצעת מוטורולה מחוץ לארה"ב מאז ינואר 2011, עת פיצלה החברה את התחום הצרכני ושינתה את שמה למוטורולה סולושנס.

כמנהל הקרן מינתה מוטורולה את בועז אור-שרגא, שמילא בעבר שורה של תפקידי ניהול בחברה. בין היתר ניהל את צוות ה-DSP ואת פרויקט ה-Multi-net Mobility (נתב נייד) ושימש כמנהל בתחומים כמו מיזוגים ורכישות, שיווק ומכירות במספר מדינות. בתפקידו האחרון שימש אור-שרגא כמנהל חטיבת ההנדסה של M2M במוטורולה סולושנס.

קרן ההון סיכון של מוטורולה החלה את פעילותה בישראל ב-1999. במרץ 2000 ביצעה הקרן את השקעתה הראשונה בארץ, בחברת JGV. מ-1999 ועד סוף 2010 השקיעה הקרן 42.6 מיליון דולרים בחברות שפועלות בישראל. תחומי העניין של הקרן מתמקדים בטכנולוגיות שתומכות בעסקי החברה ובראשם מוצרים לגופי חירום והצלה ומוצרים ניידים לארגונים. בין התחומים הטכנולוגיים בעלי העניין ניתן לציין מיחשוב ענן, וידיאו, פתרונות RFID, אבטחה ועוד.

שמעון דיק, נשיא ומנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל: "לתעשיית ההיי-טק הישראלית נודע מוניטין עולמי הנובע מהחדשנות הטכנולוגית של הסטארט-אפים. מוטורולה סולושנס הפיקה בעבר ערך רב מההזדמנויות שגילתה בארץ ואנו שמחים לחדש את פעילות ההשקעות בישראל. למוטורולה סולושנס מעמד ייחודי כאחת מחלוצות ההיי-טק הישראלי ובכוונתנו לשמר מעמד זה באמצעות המשך פעילות המו"פ המתקדם ולצדו השקעות בחברות סטארט-אפ מבטיחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים