סמסונג עצרה את פרויקט הענן שלה עקב בעיות תשתית

בחברה הגיעו למסקנה, כי התשתית שפותחה עבור שירות ה-S-Cloud, שנועד להתחרות בשירות הענן של אפל, לא מאפשרת לספק שירות בקנה מידה גלובלי ● סמסונג פתחה במשא ומתן עם אמזון ועם KT, במטרה שאלו יספקו את השירותים באזורים מסוימים

Samsung Runway. סמסונג

ענקית מוצרי המיחשוב והאלקטרוניקה סמסונג (Samsung) דחתה את תוכניותיה להציע שירות ענן, כפי שעושה מתחרתה הגדולה, אפל (Apple), עם iCloud. השירות, שזכה לשם S-Cloud, נעצר על ידי החברה בגלל בעיות ביצירת התשתית לשירות, שמחייבות אותה לחפש אלטרנטיבות חדשות.

בתחילת הדרך פעלה סמסונג כדי לבסס את התשתית לענן השירותים הפרטי שלה על פיתוח עצמי של החברה, שנקרא SDS. אולם, לאחר בדיקות שבוצעו במהלך העבודה שכבר נעשתה עם הפיתוח העצמי, החליטה החברה שהתשתית לא מאפשרת לספק שירותי ענן בקנה מידה גלובלי, ועל כן החליטה לעצור את הפרויקט.

בתוך כך, החליט מרכז פתרונות המדיה של סמסונג, כי החברה תפנה לשימוש בכלים מסחריים מוכחים שכבר שימשו לבניית עננים, דוגמת הכלים של אמזון (Amazon). יש לציין, כי משא ומתן כבר נפתח בין החברות במטרה שאמזון היא זו שתספק חלק מהשירותים באזורים שונים. במקביל פנתה החברה ל-KT, שמספקת שירותי ענן ציבוריים בקוריאה, כדי לבדוק את האפשרות שהיא זו שתבנה את התשתית עבור סמסונג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים