לראשונה: גוגל תאפשר עריכת מסמכים ב-Docs for Android גם ללא חיבור אינטרנט

עד כה ניתן היה להשתמש ביישום לצורך קריאת מסמכים בלבד, כאשר משתמשי אנדרואיד שביקשו לערוך ב-Google Docs, צריכים היו לגשת לאתר האינטרנט של השירות ● העדכון הנוכחי מאפשר גם לעקוב בזמן אמת אחר שינויים שמבוצעים על ידי עורכים משותפים, ולהצטרף כעורכים למסמכים משותפים על ידי לחיצה קלה על המסמך עצמו

גוגל (Google) שחררה גרסה חדשה עבור Google Docs for Android, המאפשרת לראשונה לערוך מסמכי מלל וגיליונות אלקטרוניים ישירות בסביבה הטבעית של המכשירים, מבלי הצורך בחיבור אינטרנט. כמו כן, מאפשרת הגרסה החדשה לעקוב בזמן אמת אחר שינויים שמבוצעים על ידי עורכים משותפים, ולהצטרף כעורכים למסמכים משותפים על ידי לחיצה קלה על המסמך עצמו. יצוין, כי עד לעדכון הנוכחי ניתן היה להשתמש ביישום לצורך קריאת מסמכים בלבד. משתמשי אנדרואיד שביקשו לערוך מסמכים ב-Google Docs צריכים היו לגשת לאתר האינטרנט של השירות.

במקביל לשינוי ביכולת לערוך את המסמכים בזמן אמת, שיפרה גוגל גם את הממשק הראשי של היישום. כך, ניתן כעת לצפות ברשימות של מסמכים ששייכות למשתמש בלבד, רשימות של כל המסמכים שהוא רשאי לערוך – גם אם הוא לא היה היוצר המקורי שלהם, רשימות שמבוססות על מסמכים מועדפים ורשימות שמבוססות על תמונות שאסף המשתמש בשירות או צירף למסמכים אחרים. כמו כן, ניתן לשמור ולערוך מסמכים באופן לא מקוון, ולסנכרן אותם לשירות כשרוצים בכך.

ממשק העריכה של היישום כולל מעתה גם כלי עיצוב ספורים לעריכת המסמכים בטלפונים ובטאבלטים שמבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד. כך, למשל, בעת עריכת מסמכי מלל ניתן לצבוע טקסטים, להדגיש אותם, לסמנם בקו תחתי ואפילו להכין רשימות שמבוססות על מספרים או על תבליטים. בנוסף, שיתוף המסמכים מתבצע כעת בקלות רבה יותר, כאשר ניתן להגדיר בעת השיתוף האם מותר לערוך את המסמך או לא. היישום מציע גם אפשרות לעבור לערוך את המסמך בדפדפן – אפשרות שרלוונטית יותר מבחינת שטח מסך עבור משתמשי הטאבלטים, מאשר משתמשי הטלפונים החכמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים