ציוצים קדושים: האפיפיור יפתח חשבון בטוויטר

חשבון הטוויטר של בנדיקטוס ה-16 יכלול נאומים שלו ● האב קלאודיו מריה צ'לי, ראש מועצת הוותיקן לתקשורת חברתית, דימה את ציוצי האפיפיור "לסוג של בשורה, כמו גרגרי חרדל קטנים, שמפוזרים ולאחר שהם גדלים והופכים לשיחים - ציפורים יכולות לנוח בהם"

1,400 שנים לאחר שהאפיפיורים החלו להתכתב עם צאן מרעיתם באמצעות אגרות, האפיפיור הנוכחי, בנדיקטוס ה-16, צפוי לפתוח חשבון בטוויטר (Twitter) – כך הודיע בסוף השבוע הוותיקן.

לדברי האב קלאודיו מריה צ'לי, ראש מועצת הוותיקן לתקשורת חברתית, "ניתן יהיה להפיץ את הציוץ של האפיפיור, כמו גם לנסח אותו מחדש". הוא דימה את ציוצי האפיפיור "לסוג של בשורה, כמו גרגרי חרדל קטנים, שמפוזרים ולאחר שהם גדלים והופכים לשיחים – ציפורים יכולות לנוח בהם".

הוותיקן טרם פרסם את המועד שבו יועלה חשבון הטוויטר של האפיפיור או את הכתובת שלו, אם כי העיתון האיטלקי קוריירה דלה סרה (Corriere della Sera) ניחש שהוא יהיה BenedictusPPXVI@.

לא יהיה זה סביר להניח שהאפיפיור בן ה-85 יפרסם בטוויטר תמונות שלו, שאותן הוא צילם עם המכשיר הסלולרי, או שהוא יספר לעולם את חוויותיו מארוחת הערב אותה אכל. הגרדיאן (Guardian) הבריטי העריך שהציוצים, כולם או חלקם, לא יועלו על ידי האפיפיור, אולם יקבלו את אישורו לפני שיפורסמו. צ'לי אמר שהציוצים יכילו לינקים לנאומי האפיפיור.

יצוין שבנדיקטוס ה-16 השיק בשנה שעברה, בהודעה בטוויטר, את אתר החדשות של הוותיקן. האפיפיור צייץ אז במטרה לתקשר עם הדור הצעיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים