יריב אבישר מונה למנכ"ל SCR

חברת SCR עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות ממוחשבות לרפתות ודירי צאן ● אבישר מחליף בתפקיד את מאיר רבינוביץ', ממייסדי SCR, שמונה לנשיא החברה ● עד לאחרונה ניהל אבישר את חטיבת HP Scitex

יריב אבישר מונה למנכ"ל SCR – חברה העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות ממוחשבות לרפתות ודירי צאן. הוא מחליף בתפקיד את מאיר רבינוביץ', ממייסדי SCR, שמונה לתפקיד נשיא החברה.

אבישר מגיע ל-SCR לאחר שניהל עד לאחרונה את חטיבת HP Scitex. הוא הוחלף בתפקידו זה על ידי חוויאר גרסיה.

SCR מסרה, כי מינויו של אבישר הינו חלק מהשינויים שנוקטת החברה על מנת לאפשר את המשך צמיחתה והפיכתה לחברה גלובלית. על פי SCR, מחזור המכירות שלה גדל ב-2011 ביותר מ-40% והכנסותיה עמדו על יותר מ-50 מיליון דולרים.

החברה, שהוקמה ב-1976, ממוקמת באזור התעשייה פולג בנתניה ומעסיקה כ-200 עובדים. בשנת 2009 רכשה קרן טנא, בראשות ד"ר אריאל הלפרין, 20% ממניות SCR. החברה מפתחת כמה מוצרים ולדבריה, היא היצרנית הגדולה בעולם של מדי חלב אלקטרוניים ותגים חכמים למעקב אחרי פוריות ובריאות הפרה. יותר מ-10 מיליון פרות בעולם עושות שימוש במוצרי החברה.

עם מינויו מסר אבישר, כי "אני שמח להצטרף לחברה שמייצרת ציוד שמאפשר את הגדלת ייצור החלב בעולם תוך שמירה על רווחת הפרה ושיפור איכות החלב. אמשיך לחזק את מעמדה ולמצב את SCR כחברה גלובלית ומובילה בתחומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים