יישומי אופיס 15 יכללו מצב מיוחד לצגי מגע

מיקרוסופט תוסיף לכל אחד מיישומי אופיס 15 לחצן חדש שמעביר את היישום ל-"מצב מגע" ● על פי ההערכות, אופיס 15 אמור להיות זמין לציבור הרחב לקראת סוף השנה הנוכחית, אך במיקרוסופט עדיין לא פרסמו מועדי השקה רשמיים

הגרסה הבאה של יישומי אופיס (Office) תתמוך בצגי מגע – מבלי לכפות ממשק לא נוח על אלה שממשיכים לעבוד בצגים רגילים.

מזה זמן רב תוהים משקיפים כיצד מתכוונים במיקרוסופט (Microsoft) להפוך את הגרסה הבאה של יישומי אופיס לידידותית יותר עבור המשתמשים במחשבי לוח ובמחשבים ניידים שיצוידו במערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8). מנהלי מיקרוסופט כבר הודיעו שארבעת יישומי אופיס 15 שייכללו במחשבי לוח מבוססי חלונות 8 עם מעבדי ARM יהיו יישומים שולחניים רגילים ולא יישומי מטרו (Metro). באופן טבעי עלתה השאלה כיצד מתכוונים במיקרוסופט להתאים גרסאות אלה של וורד (Word), אקסל (Excel), פאואר פוינט (PowerPoint) ו-OneNote לצגי מגע.

כעת מגיעה התשובה: החברה תעשה זאת באמצעות לחצן חדש שנוסף לכל אחד מיישומי אופיס 15 ומעביר את היישום ל-"מצב מגע". על פי מקור שנחשף לגרסת ה-Technical Preview של וורד 15 וביקש לשמור על עילום שם, לחצן זה עדיין אינו פעיל. עם זאת, הוא טוען שבמיקרוסופט מתכוונים שבגרסה המוגמרת של התוכנה, בעקבות לחיצה עליו יהפוך הממשק לידידותי יותר לצגי מגע. כך יוכלו משתמשים ללא צגי מגע, או כאלה שמעדיפים לעבוד בדרך המוכרת, להמשיך ולהשתמש באופיס 15 בדרך הנוחה ביותר עבורם.

על פי ההערכות הנוכחיות, הגרסאות המוגמרות של יישומי אופיס 15 אמורות להיות זמינות לציבור הרחב לקראת סוף השנה הנוכחית, אך במיקרוסופט עדיין לא פרסמו מועדי השקה רשמיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים