טלדור תקים מערכת לניהול מטענים בסוויספורט; היקף הפרויקט: חמישה מיליון שקלים

המערכת תפותח על ידי קבוצת המערכות של טלדור ותותקן במסוף סוויספורט שירותי מטען ישראל בנמל התעופה בן גוריון ● מדובר במערכת קריטית שתשרת את ליבת העסקים של סוויספורט ותנהל את כל התהליכים הנדרשים לטיפול במטען

טלדור מפתחת ומטמיעה בימים אלה מערכת לניהול מטענים בסוויספורט שירותי מטען ישראל. הפרויקט החל לפני שבועיים וצפוי להסתיים בדצמבר השנה. היקפו עומד על כחמישה מיליון שקלים.

המערכת תפותח על ידי קבוצת המערכות של טלדור ותותקן במסוף סוויספורט בנמל התעופה בן גוריון. היא תיתן פתרון מלא לצרכים התפעוליים והעסקיים של החברה. כך, המערכת תנהל את כל התהליכים הנדרשים לטיפול במטען: ניהול שירותי ניטול ואחסנת המטען, פריקה וטעינה למטוסים, ניהול מסרים של יבוא ויצוא מול רשויות המכס ומול חברות התעופה, ניהול הקשר מול המשלחים ועוד. כמו כן, היא תאפשר לחברה לספק מידע בזמן אמת באמצעות מסופונים ניידים, שניתן יהיה לבצע באמצעותם עדכון אלחוטי והעברת מידע מקוון בזמן אמת.

מדובר במערכת קריטית שתשרת את ליבת העסקים של סוויספורט ותחליף את מערכת ה-IT הנוכחית שלה. המערכת תפותח בסביבת מיקרוסופט (Microsoft), על תשתיות מבית טלדור (Taldor.fnd).

מהחברה נמסר, כי התבססות על תשתיות אלה מקצרת את זמן הפיתוח וכי היא נבנית על רכיבים גנריים-תשתיתיים שכבר פותחו, וכך הפיתוח עוסק רק ברכיביים הייחודיים הנדרשים.

המערכת החדשה תפותח בהתאם לדרישות מערכת המכס החדשה "שער עולמי", ותשרת עשרות משתמשים עובדי החברה.

סוויספורט ישראל נמצאת בבעלות Swissport International, שמחזיקה 51% ממניותיה, ושלוש חברות ישראליות שלהן ביחד 49% ממניות החברה. החברה האם היא המובילה בעולם בשירותי קרקע לנוסעים ומטען. היא מעסיקה יותר מ-33 אלף עובדים ופועלת בכ-40 מדינות וכ-180 שדות תעופה בעולם. החברה מספקת שירותי קרקע ליותר מ-70 מיליון נוסעים ומטפלת ביותר מ-3.5 מיליון טונות מטען בשנה.

סיגל מנהיים-קצוביץ, מנכ"לית סוויספורט ישראל, אמרה ש-"מדובר בפרויקט הדגל שלנו לשנת 2012 והוא מהווה אבן דרך בחיי החברה".

נועם קפלן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בקבוצת המערכות של טלדור, ציין ש-"טלדור מקימה מערכת לניהול מטען ומסרים לנמל אילת – פרויקט שנמצא כיום בשלבי פיתוח מתקדמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים