תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | שיח אודות BIG DATA – חברת Splunk

26/02/2012 14:44

נפגשנו עם נציגי טכנולוגיות מובילות, אשר מיושמות על ידי מומחי א.מ.ת מיחשוב, וקבלנו עדכונים ותובנות לגבי ההתמודדות עם אתגרי ה-BIG DATA.

באילו היבטים של ה-BIG DATA אתם תומכים?
Splunk: הטכנולוגיה של Splunk מאפשרת לארגון להסיק מסקנות אופרטיביות / תפעוליות מנתוני המכונות (מערכות ה-IT והתשתיות) המייצרים מידע רב וחיוני בכל רגע נתון. זאת, ללא צורך בפיתוח תוכניות או חיבורים מותאמים במיוחד. הפתרון של Splunk מאפשר או מייעל באופן ניכר ומיידי תהליכי תפעול, איתור ותחקור, הבנת פעילות הארגון, פיקוח והתרעה, דיוור וניתוח, ועוד.

מהן הטכנולוגיות החדישות שפותחו לצורך הביג דאטה?
Splunk: טכנולוגיית הליבה של-Splunk פותחה כך שתתמודד עם נפחים עצומים באפקטיביות ועם זאת מהלך הטמעתה קצר ביותר (בדרך כלל – שעות) בארגון, והיא אוספת ומקטלגת בזמן אמת נתוני מכונה מכל מקור שהוא, תבנית או מיקום. זאת, ללא צורך ברכישת תוכניות או חיבורים מותאמים במיוחד. ניתן להטמיע את Splunk על שרת אחד (Windows, Linux, Unix), או על קבוצת שרתים כדי למפתח נפחים עצומים של עשרות טרה בייט ביום שמקורם במערכות מידע שונות, ללא קשר עם מיקומן הגיאוגרפי. Splunk כולל מערך מקיף של אבטחה, ובוחן בכל גישה את הרשאת המשתמש, כולל פעולות מערכתיות, פעולות משתמשים באינטרנט וממשקי שורות פקודה.

מהו קצב האימוץ של אותן טכנולוגיות בארץ ובעולם ורמת האפקטיביות?
Splunk:  פתרון Splunk נמצא בשימוש של למעלה מ-3,200 לקוחות בעולם מהם למעלה מ-50% מהארגונים המשתייכים ל-Fortune 100. ארגוני אינטרנט, רשתות חברתיות  וענקי קמעונאות הטמיעו את Splunk כמוצר Big Data לכל עניין. בישראל בוצעו התקנות מוצלחות של המוצר אחת מהן ב-012. הלקוח מציין, בין השאר, כי "על ידי שימוש במערכת אנו חוסכים זמן שיחה יקר מכוון שבחלק מן התקלות אין צורך 'לתחקר' את הלקוח והבעיה מוצגת מיד. ע"פ נתוני המוקד הפעלת המערכת חוסכת בזמן שיחה ומייעלת את פעילות המוקד".

מהן המגמות העתידיות בתחום ה-BIG DATA לדעתכם וכיצד יש להיערך לכך?
Splunk: התאוצה של חדירת טכנולוגייה מתקדמת לכל אספקט של פעילות הארגון, מעזרים אישים וטלפונים חכמים דרך עננים פרטיים עתירי מכונות וכלה בתשתיות תומכות כמו מערכות בקרת גישה פיזיות, מאיצות את קצב ייצור נתוני המכונה בכל ארגון. תפישת  העולם שלנו גורסת שלא מדובר באתגר Big Data  גרידא אלא במפתח להמשכיות תפעולית רציפה ובמכרה זהב של מידע עסקי בזמן אמת. התובנה הזו מובנת במספר הולך וגדל של ארגונים אשר רותמים את נתוני המכונה שלהם להצלחתם העסקית.

כיצד אתם מתארים את היתרונות היחסיים בשיתוף הפעולה עם א.מ.ת מחשוב?
Splunk: אנו רואים בא.מ.ת מיחשוב שותף חשוב של Splunk המאפשר לשוק הישראלי היצירתי והדינמי להשתמש בכלי הטוב ביותר הקיים היום בתחום. מאחר ו-Splunk מאפשר לצוותים מוכשרים להטמיע תרחישי שימוש ייצירתיים במהירות הוא מתאים במיוחד לשוק הטכנולוגי בישראל.

ליצירת קשר

אירועים קרובים