דיווחים: אפל רכשה את Chomp תמורת 50 מיליון דולרים

החברה הנרכשת פיתחה טכנולוגיה לאיתור יישומים, אשר תוכל לסייע ללקוחות אפל לאתר יישומי iOS מתאימים בקלות רבה יותר ● אפל טרם מסרה הודעה רשמית על הרכישה, אך על פי ידיעות שפורסמו בסוף השבוע, מנכ"ל Chomp ומנהלת הטכנולוגיה של החברה, כבר עברו לעבוד באפל

עם האוכל בא התאבון? כחודש לאחר רכישת אנוביט טכנולוגיות (Anobit Technologies) הישראלית, רכשה אפל (Apple) את חברת Chomp, אשר פיתחה שירות לאיתור יישומים, תמורת 50 מיליון דולרים – כך לפי פרסומים בביזנסוויק (Businessweek). על פי ידיעה שהופיעה באתר 9-to-5 Mac, בן קיירן – מנכ"ל Chomp ומנהלת הטכנולוגיה הראשית בחברה – קתי אדוארדס, כבר עברו לעבוד באפל. עם זאת, אפל טרם מסרה הודעה רשמית על הרכישה, ולא ניתן היה לקבל תגובה מ-Chomp.

באסיפה השנתית של בעלי מניות אפל, אשר נערכה בסוף השבוע (ה'), לא התייחס טים קוק, מנכ"ל אפל, לעסקה. למרות זאת, הוא הדגיש, כי בהנהלה הבכירה של אפל מרבים לעסוק בשאלה כיצד להשקיע את עתודות המזומנים של החברה, אשר מסתכמות במאה מיליארד דולרים. כזכור, לא מכבר רכשה אפל את החברה הישראלית אנוביט טכנולוגיות, אשר פיתחה טכנולוגיה עבור זיכרונות פלאש (Flash).

בניגוד לרכישה של אנוביט, אשר תסייע לאפל בהיבטי החומרה, הרכישה של Chomp עתידה לסייע למשתמשים לאתר יישומים מתאימים בחנויות שמפעילה אפל. כמו כן, הרכישה תסייע גם למפתחי יישומים מצד שלישי לחשוף את היישומים שלהם לרוכשים פוטנציאליים. כיום מסייעת הטכנולוגיה של Chomp לאתר יישומי  אנדרואיד (Android), אך סביר להניח כי תחת בעלותה של אפל תשתנה מציאות זו.

בחנות האפליקציות של אפל מוצעים כיום למעלה מחצי מיליון יישומים שונים למערכת ההפעלה iOS, ורבים מהמשתמשים מחמיצים יישומים שיכולים לסייע להם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים