בינת הקימה תשתית תקשורת מבוססת סיסקו במכללת בית ברל; ההיקף: מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט נפרסה תשתית תקשורת במבנים רב-תכליתיים, שודרגה שדרת הליבה של הרשת והוחלפו כל מתגי הקצה במתחם למתגים מתוצרת סיסקו שתומכים באספקת חשמל דרך הרשת ● בנוסף, בוצע חיווט של סיבים אופטיים, הותקנה תשתית אלחוט חדשה בקמפוס, שתומכת בפרוטוקול N, והותקנו כ-90 נקודות גישה לאלחוט המכסות את מרבית שטחו

בינת תקשורת מחשבים מקבוצת רד בינת הקימה תשתית תקשורת המבוססת על ציוד של סיסקו (Cisco) בקמפוס המכללה האקדמית בית ברל. הפרויקט החל במחצית 2011 והסתיים באחרונה. היקפו עמד על כמיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט נפרסה תשתית תקשורת במבנים רב-תכליתיים, שודרגה שדרת הליבה של הרשת והוחלפו כל מתגי הקצה במתחם למתגים מתוצרת סיסקו שתומכים ב-PoE (אספקת חשמל דרך הרשת). בנוסף, בוצע חיווט של סיבים אופטיים, הותקנה תשתית אלחוט חדשה בקמפוס, שתומכת בפרוטוקול N והותקנו בקמפוס כ-90 נקודות גישה לאלחוט המכסות את מרבית שטחו.

בשל הפרויקט יכולים הסטודנטים ועובדי הקמפוס לקלוט באופן טוב יותר ולקבל קצב גישה מהיר יותר לרשת.

לדברי רמי שיינברג, סמנכ"ל המכללה וראש אגף מערכות המידע שלה, "כחלק מהיערכות לאתגרי המאה ה-21 החלטנו לספק שירותי תקשורת ומיחשוב מתקדמים, ואנחנו משקיעים בתחומים אלה. לשמחתנו, למרות המורכבות הרבה של הפרויקט, היישום נוהל ובוצע באופן מוצלח ביותר, תוך עמידה בלוחות הזמנים המתוכננים ועמידה ביעדים שהגדרנו לעצמנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים