רנסיס תטמיע פתרון מבוסס מערכת Attentive ACE בכ.א.ל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

החברה תיישם, בנוסף למשוב הטלפוני, משוב באמצעות דואר אלקטרוני ומערך כלים ניהוליים מתקדמים שפותחו על ידי רנסיס ● בין היתר, כולל הפרויקט יישום פורטל שמציג מדדים, מגמות והשוואת יחידות לראשי הצוותים, ומודול שמאפשר להנהלה לבחון בזמן אמת את הנתונים במבט על

חברת רנסיס (Ransys) מבצעת בימים אלה פרויקט להרחבת מערך חוויית הלקוח בכ.א.ל, בהתבסס על מערכת Attentive ACE. הפרויקט כולל יישום מספר מודולים משלימים על גבי המערכת הקיימת בכ.א.ל והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט מיישמת כ.א.ל שלושה מודולים מבית Attentive ACE: הראשון, MyAttentive, משמש כפורטל דו"חות מבוסס ווב למנהלי דרג השטח. הפורטל מציג בצורה מתומצתת מדדים, מגמות והשוואת יחידות לראשי הצוותים, ומאפשר לארגון לתחקר בצורה מובנית משובים חריגים בכדי להשתפר ברמה רוחבית במדדים חשובים לארגון, כגון FCR, נטישה ושירות יוזם.

השני, Attentive Insight, מבוסס על מנוע BI חזק ומיועד לדרגי הניהול הבכיר. הוא מאפשר לבחון בזמן אמת את הנתונים במבט על, באמצעות דשבורד (Dashboard), ולקבל נתונים בצורה גמישה, עד לרמת המשוב הבודד.

המודול השלישי, ACE email, מאפשר לחברה לנהל משוב רציף באמצעות דואר אלקטרוני. כך ניתן להרחיב את נקודות האינטראקציה עם הלקוח, להוריד משמעותית את עלות המשוב, להגדיל את מכסת המשובים, לתעדף אינטראקציות בעלות ערך לחברה ולקבל תמונה רחבה יותר.

אייל ברנע, מנכ"ל רנסיס, אמר ש-"יישום כלל המודולים יאפשר לכ.א.ל לקבל תמונה מהימנה ומדויקת של שביעות רצון הלקוחות, לשפר מדדים עסקיים חשובים לארגון ולתת טיפול נקודתי ומהיר בכדי למקסם את הערך מכל משוב, לצורך שיפור חוויית הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים