סמסונג חשפה את דור הטאבלטים השני שלה

הסדרה החדשה, שמכונה בפשטות Galaxy Tab 2, כוללת מכשירים עם מסכים של 7 אינץ' ו-10.1 אינץ' ● שניהם מצוידים במעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה-הרץ ומציעים נפחי אחסנה של 16 ו-32 ג'יגה-בייט ● עבור הטאבלט המצויד במסך 7 אינץ' יש גם גרסה עם זיכרון של 8 ג'יגה-בייט ● הטאבלטים החדשים יושקו בשלב ראשון בבריטניה, ולאחר מכן בשאר העולם

סמסונג (Samsung) חשפה את הדור השני של הטאבלטים שלה כשהכריזה אתמול (א') על שני טאבלטים חדשים בסדרת ה-Galaxy Tab. הסדרה החדשה, שמכונה בפשטות Galaxy Tab 2, כוללת מכשירים עם מסך 7 אינץ' ומסך 10.1 אינץ', והיא מעדכנת את הגרסאות הקודמות מבלי להציע פריצת דרך משמעותית. עם זאת, בהמשך השנה אמורה החברה להשיק טאבלט עם מסך 10.1 אינץ' שיציע רזולוציית אבחנה גבוהה מלאה (1920×1080 פיקסלים).

שני הטאבלטים החדשים מצוידים במעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה-הרץ. הם מגיעים בכמה גרסאות תלויות אמצעי תקשורת – Wi-Fi או תקשורת סלולארית בדור שלישי, וכן בנפח האחסנה המוצע למשתמש – 16 ו-32 ג'יגה-בייט לשני הטאבלטים. עבור הטאבלט המצויד במסך 7 אינץ' תהיה גם גרסה של 8 ג'יגה-בייט זיכרון. מחשבי הלוח החדשים מגיעים עם גרסת האנדרואיד (Android) החדשה, 4.0, שמכונה Ice Cream Sandwich, ועם שתי מצלמות – קדמית באיכות VGA ואחורית באיכות של 3 מגה-פיקסלים. בנוסף, הם תומכים במקודדי וידיאו וקול שמכסים כמעט לחלוטין את המגוון שנמצא בשימוש בשוק. כמו כן, הם מגיעים עם מגוון רחב של יישומים מותקנים, כולל אלה שתומכים ביישומים השונים שמציעה גוגל (Google) ויישומים רבים שיוצרו בידי סמסונג עצמה. בין היתר, הם מציעים גישה לשוק היישומים של סמסונג ויישומים שמרכזים גישה למשחקים, מוזיקה, סרטונים וספרים שמציעה החברה לרכישה.

שני הטאבלטים קלים יותר לעומת הדור הקודם. גרסת ה-7 אינץ', אותה מייעדת החברה בעיקר למשתמשים שזקוקים לטאבלט בעבודה בשטח, שוקלת 345 גרם בלבד, ואילו גרסת ה-10.1 אינץ' שוקלת 585 גרם – משקל שנחשב נמוך למדי עבור טאבלט עם מסך בגודל זה. בין שני הטאבלטים יש גם הבדלים ברזולוציה (1024×600 במסך ה-7 אינץ' לעומת 1280×800 במסך ה-10.1 אינץ') ובגודל הסוללה (4000mAh בטאבלט הקטן לעומת 7000mAh בגדול).

המחשבים החדשים יושקו קודם כל בבריטניה, כבר בתחילת החודש הקרוב, ולאחר מכן הם יושקו ברחבי העולם, בהדרגה.

אירועים קרובים