תוכן שיווקי

לקראת אירוע | השקת פעילות SUSE Linux בישראל

27/02/2012 14:30

בכנס השקת פעילות SUSE Linux בישראל, שיתקיים ב-3 באפריל 2012 באולם האירועים סטוקו בתל-אביב ולרגל חגיגות 20 שנה ל-SUSE, תוצג SUSE Linux Enterprise 11 – פלטפורמה ליישומי מחשוב קריטיים – פיזיים ווירטואליים – משולחן העבודה אל מרכז הנתונים.

עם SUSE אתה יכול לעשות הרבה יותר עם הרבה פחות…

"הגדלת יעילות מרכז הנתונים בארגונים, מעולם לא היתה חשובה כל כך. התגברות התחרות, כלכלת אי הוודאות ותקציבי ה-IT ההולכים ומתכווצים מכריחים את מנהלי ה- IT להסתכל על כל דרך אפשרית כדי לספק יותר שרותים במשאבים הקיימים. בין אם זה מעבר מיוניקס ללינוקס, תמיכה בלינוקס, איחוד מערכות לינוקס על מיינפריים לשיפור עומסי העבודה או ניהול פשוט יותר, ארגונים חוסכים כסף היום, תוך התאמת מרכזי הנתונים שלהם לצמיחה וחדשנות עתידית", מציין דדי דבורסקי, נשיא NessPRO קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, נציגתה הרשמית של SUSE בישראל ומשמשת כסניף המקומי של החברה.

מגוון יישומי SUSE Linux Enterprise 11 המובילים  מספק כיסוי מלא

כפלטפורמת הלינוקס היחידה העובדת בצורה חלקה עם שרתים ומחשבים שולחניים הפועלים תחת מערכת ההפעלה Windows, בונה SUSE Linux Enterprise גשרים טכנולוגיים ברחבי הארגון תוך יכולת פעולה הדדית ללא תחרות. פלטפורמת הלינוקס החדשנית מספקת את העוצמה והאמינות הנדרשות לביצוע הסבה מ-UNIX, עם clustering ברמת זמינות גבוהה ויכולות IT "ירוקות" המתמקדות בניהול צריכת החשמל והמשאבים. 11SUSE Linux Enterprise מאפשרת הפעלה רבת עוצמה של תשתיות פיזיות ווירטואליות, מסביבות x86 ועד ל-mainframe.

•    Server SUSE Linux Enterprise – מערכת ההפעלה האמינה ביותר לשרתים, מאובטחת וניתנת להרחבה. המערכת מאפשרת לעמוד בעומסי עבודה פיזיים ווירטואליים. כוללת את חבילת העדכון המהירה ביותר ללינוקס, ויכולות שרת ללא דיסק. המערכת מספקת חידושים בתחום ה-IT הירוק ואופטימיזצית ביצועים בסביבות VMware, Xen ו-Hyper-V. המערכת קובעת את הסטנדרט עבור מיחשוב שרתים ברמה ארגונית.

• SUSE Linux Enterprise Desktop – מספקת עשרות יישומים חיוניים ויכולת פעולה הדדית חלקה עם המערכות הקיימות. המערכת מעניקה למשתמשים חוויית שולחן עבודה קלה לשימוש ומאובטחת ביותר. הודות לשיפורי היישומים והמולטימדיה, חידושים בתחום ה-IT הירוק, ויכולת פעולה הדדית מקסימלית עם Microsoft Office ו-Exchange, המערכת מסייעת להפחית עלויות ולהגדיל את הפרודוקטיביות.

NessPRO גם הכריזה על זמינותם בישראל של מוצרים הפועלים עם SUSE Linux Enterprise Server על מנת להגביר את הערך של לינוקס לארגון:

• SUSE Linux Enterprise High Availability Extension – מספק clustering ברמת זמינות מוכחת גבוהה ושכפול נתונים במחיר נמוך בהרבה מאשר פתרונות קנייניים.

• SUSE Linux enterprise Mono Extension Enterprise – מאפשר להריץ יישומי שרת .NET על לינוקס, עם ביצועים, יכולת הרחבה ותמיכת חומרה של פלטפורמת SUSE Linux Enterprise, כולל תמיכה בישומי .NET על IBM System z.

• SUSE Linux enterprise Server for System z  – מאיץ ביצועים, מגדיל את זמן הפעילות, מקצץ עלויות ומפחית מורכבות.

• SUSE Linux Server Enterprise Server for SAP Applications – מריץ יישומי SAP קריטיים על פלטפורמת לינוקס המיועדת ל-SAP. מומלץ על ידי SAP כפלטפורמה לינוקס המועדפת.

• SUSE Studio – מאפשר פריסה מהירה וגמישה של יישומים, ומעבר מאספקת תוכנה לאספקת שירותים על פי דרישה.

"בכנס יושם דגש על השירותים הנלווים כגון ייעוץ מקצועי המותאם לצורכי הלקוח האפליקטיביים והתפעוליים, תמיכה טכנית ומערך הדרכה שיאפשר עצמאות תפעולית וזאת כחלק מתפיסת העבודה של SUSE  בישראל", מציינת ג'קי עבאדי, מנהלת פעילות SUSE בישראל.

אירועים קרובים