HP תשיק טאבלט מבוסס חלונות 8

המכשיר, שמגיע לאחר כישלון החברה בשנה שעברה עם ה-TouchPad, יושק עד סוף השנה ● לדברי מג וויטמן, מנכ"לית HP, הטאבלט החדש ישתלב במהלכי החברה לחיזוק מעמדה בשוק הארגוני

ענקית המיחשוב HP, שעברה שנה קשה במיוחד, עתידה להיכנס לשוק הטאבלטים עם מוצר חדש המבוסס על מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8). המוצר, שיושק ככל הנראה עד סוף השנה, מגיע לאחר כישלון הטאבלט ששיווקה HP בשנה שעברה, ה-TouchPad, שהתבסס על מערכת ההפעלה webOS של פאלם (Palm). מהלך זה הסתיים במכירת המלאי במחירי חיסול, לאחר שלא הצליחה HP למכור את המכשירים במחיר המקורי.

בעקבות הכישלון המהדהד, החליטה הנהלת החברה לוותר על webOS לחלוטין, ומסרה אותו לידי מפתחי קוד פתוח. HP אף שקלה במשך תקופה מסוימת לוותר לחלוטין על עסקי ה-PC שלה, או להעבירם לידי חברה בת שאינה קשורה ישירות לליבה העסקית של החברה.

עם זאת, הטאבלט החדש לא מיועד להתחרות בשוק הצרכני הצפוף. לדברי מנכ"לית HP, מג וויטמן, הטאבלט החדש ישתלב במהלכים החדשים של החברה שמכוונים לחיזוק מעמדה בשוק הארגוני. לפי וויטמן, הצפייה בחברה היא להיות כזו "שידועה בזכות מוצרי הענן, האבטחה והכלים הארגוניים שהיא מציעה".

אירועים קרובים