לקראת Drupa 2012: "התחזיות על מותו של הדפוס מוקדמות מדי; אין דבר יותר יציב ממנו"

כך אמר וורנר מ. דורנשמידט, נשיא מרכז הירידים דיסלדורף, שיארח את תערוכת הדפוס העולמית ● הוא אמר את הדברים באירוע לקראת התערוכה שנערך השבוע בעיר בהשתתפות כ-100 עיתונאים מרחבי העולם ● לדברי דורנשמידט, "כל התצוגות השנה יבטאו את העידן החדש של עולם הדפוס, Print 2.0"

"במשך השנים האחרונות, המדיה האלקטרונית ואנליסטים שונים טענו שהפגיעה בדפוס היא עובדה קיימת והיו כאלה שהקדימו להספיד אותו. אולם, תערוכת Drupa 2012 תוכיח שוב שהשמועות על מותו של הדפוס מוקדמות ואין דבר יותר יציב ממנו". בדברים אלה פתח וורנר דורנשידט, נשיא מרכז הירידים של דיסלדורף, את האירוע שמתקיים השבוע בעיר לקראת התערוכה, בהשתתפות כ-100 עיתונאים מכל העולם. Drupa 2012 עצמה תיפתח ב-3 במאי.

האירוע הוא יריית הפתיחה למסע יחסי ציבור ושיווק חסר תקדים שמארגני התערוכה מתכוונים לעשות ב-65 הימים שנותרו עד לפתיחתה. על פי המארגנים, צפויים לבקר בתערוכה, שתימשך 11 ימים, 350 אלף מבקרים. ישתתפו בו 1,850 מציגים מכ-50 מדינות, כולל ישראל וסין, שבראשונה מזה ארבע שנים, תהיה, ככל הנראה, המדינה בעלת שטח התצוגה הגדול ביותר בתערוכה. המארגנים הגרמנים מתגאים בכך ש-65% מכלל השטחים בתערוכה הם של מדינות מחוץ לגרמניה. לכן, לדבריהם, הם הטביעו את המשפט One World One Drupa כסלוגן המרכזי של התערוכה.

דורנשמידט לא התעלם בדבריו מהמשבר הכלכלי העולמי ואמר, כי "אנחנו מודעים לכך שחלקים רבים מהתעשייה נפגעו בגלל המיתון, שהחל ב-2008 ונמשך ב-2009. אנחנו מודעים גם למציאות הכלכלית שקיימת כיום בעולם, ודווקא משום כך, Drupa 2012 תשקף בצורה מיטבית את השינויים שעברה התעשייה". "מבחינה זו", אמר, "העיתוי שבו מתקיימת התערוכה הוא מעולה".

הוא הוסיף, כי "כמעט שליש מאולמות התצוגה, שישה במספר, יכילו תצוגות ופתרונות של עולם הדפוס הדיגיטלי והקשר שלו לעולם האינטרנט, המובייל והרשתות החברתיות. למעשה, כל התצוגות השנה יבטאו את העידן החדש של עולם הדפוס, Print 2.0". לדברי דורנשמידט, "זה יהיה העולם המושלם של עבודה משותפת של המדיה והדפוס הדיגיטלי, זה לצד זה".

אחת החברות הישראליות שישתתפו ב-Drupa 2012 היא אינדיגו של HP מקריית גת. החברה תקיים בשבוע הבא במפעל שלה בעיר כנס לקראת התערוכה, בהשתתפות כמה עשרות עיתונאים מכל העולם. משתתף ישראלי נוסף שמעורר סקרנות רבה הוא מייסד אינדיגו, בני לנדא, ששכר שטח של כמה אלפי מטרים ב-Drupa 2012 כדי להציג חידושים בעולם הדפוס. לנדא שומר על איפול מוחלט בכל מה שקשור לדברים שהוא הולך לפתח.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים