אריקסון השיקה פתרונות מיחשוב ענן לשירותי טלקום במסגרת תערוכת הסלולר העולמית

מהחברה נמסר, כי היא תציג בתערוכה, שמתקיימת בימים אלה בברצלונה, תפיסה חדשה לתכנון, עיצוב ומימוש מרכזי נתונים, ותדגים פלטפורמת ענן מלאה, שכוללת את ניהול הענן ואבטחתו ● על פי אריקסון, ההיצע שלה להקמה ולייעול של מרכזי נתונים עונה לביקוש הגובר לשירותים מבוססי ענן מחברות השואפות לניידות מוגברת ● החברה תציע את פורטפוליו הפתרונות החדש שלה גם בישראל

אריקסון (Ericsson) השיקה, במסגרת תערוכת הסלולר העולמית Mobile World Congress שמתקיימת בימים אלה בברצלונה, את הפרוטפוליו החדש שלה להקמה ומיטוב של מרכזי נתונים. מהחברה נמסר, כי היא תציג בתערוכה תפיסה חדשה לתכנון, עיצוב ומימוש מרכזי נתונים, ותדגים פלטפורמת ענן מלאה, שכוללת את ניהול הענן ואבטחתו.

על פי אריקסון, ההיצע שלה להקמה ולייעול של מרכזי נתונים עונה לביקוש הגובר לשירותים מבוססי ענן מחברות השואפות לניידות מוגברת. באמצעות היצע זה חודרת החברה לשוק מרכזי המידע ומחזקת את מעמדה כשחקנית בשדה טכנולוגיות המידע והתקשורת.

אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל, אמר ש-"אריקסון תציע שירותי ענן עבור המפעילים בישראל". לדבריו, "המפעילים נמצאים בעמדה אידיאלית להציע לחברות שירותי ענן איכותיים, מאובטחים וזמינים מאוד. אנחנו מביאים אתנו חשיבה ברמת הטלקום לתחומי הענן ומתמקדים בזמינות ובאבטחת השירותים, כמו גם בשיפור העלויות והיעילות עבור הלקוחות העסקיים. בנוסף, שירותי ענן מביאים הזדמנויות עסקיות חדשות למפעילי טלקום".

פאולו קוללה, שעומד בראש חטיבת הייעוץ ואינטגרציית המערכות בחברה, אמר ש-"הקמת שירותי ענן כרוכה במספר גישות טכנולוגיות. ארגוני השירות של אריקסון ימשיכו ויתרמו את יכולותיהם. אריקסון תבדוק את כל ההיבטים של ארכיטקטורת הרשת מבחינת הקמה, ייעול ותפעול הענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים