מחקר: ארגונים יכפילו בשנה וחצי הקרובה את ההשקעות במיחשוב נייד

מסכום ממוצע של 422 אלף דולרים יעלו ההשקעות של ארגונים במיחשוב נייד ל-926 אלף דולרים – כך עולה ממחקר שנערך ביוזמת ספקית התוכנה אנטנה ● על פי הנתונים, ארגונים מפעילים במקביל בממוצע שלושה פתרונות שונים ונפרדים לעולם הנייד ● מקבלי ההחלטות הביעו תסכול מעלויות הפרויקטים בתחום, המורכבות שלהם וניהול לוח הזמנים - 45% מהם אינם שבעי רצון מקצב התקדמות הפרויקטים בעולם המיחשוב הנייד ומהתארכות זמן ההגעה לשוק

ארגונים צפויים יותר מלהכפיל את השקעותיהם בפרויקטי מיחשוב בעולם הנייד בשנה וחצי הקרובה: מסכום ממוצע של 422 אלף דולרים ל-926 אלף דולרים – כך עולה ממחקר שפורסם אתמול (ב').

המחקר נערך ביוזמת ספקית התוכנה אנטנה (Antenna Software) ובוצע על ידי Vanson Bourne בקרב יותר מאלף מנמ"רים בארצות הברית ובבריטניה. המשיבים הביעו תסכול מעלויות הפרויקטים בתחום, המורכבות שלהם וניהול לוח הזמנים.

על פי המחקר, ארגונים מפעילים במקביל, בממוצע, שלושה פתרונות שונים ונפרדים לעולם הנייד. הנתון ממחיש את חוסר היכולת של ספקים להניב ערך לתחום. עוד עולה ממנו, כי ארגונים שלא טיפלו בעולם הנייד בקרבם באופן מתוכנן וכולל מתקשים בניהולו.

מנתוני המחקר עולה, כי 45% ממקבלי ההחלטות בארגון – ב-IT ובשכבה העסקית – אינם שבעי רצון מקצב התקדמות הפרויקטים בעולם המיחשוב הנייד ומהתארכות זמן ההגעה לשוק (TTM). בנוסף, 42% מהם אינם מרוצים מהעלות הסופית הכוללת של פרויקטים אלה. מהמחקר עולה, כי אורכו של פרויקט עומד בממוצע על יותר מחצי שנה וכי 10% מהפרויקטים אורכים שנה או יותר.

"הטכנולוגיה הניידת שינתה את הדרך בה אנשים מתקשרים, ויש לכך השלכות עסקיות כבדות משקל על ארגונים", אמר יוג'ין סיגנוריני, סגן נשיא בכיר בחברת המחקר יאנקי (Yankee Group). "השאלה כיום היא כיצד חברות יכולות לנצל את ההזדמנויות הטמונות בעולם הנייד, תוך ביצוע של הפרויקטים באופן מבוקר ושקוף. כיום, הארגון חייב להכניס למכלול השיקולים שלו את חוויית המשתמשים בעולם המיחשוב הנייד ולהביט על פרויקט בתחום באופן כולל ומוכלל. פרויקט נייד נדרש לעמוד בשני יעדים: שביעות רצון העובדים והלקוחות-המשתמשים, לצד הצורך שהטמעתו תניב הכנסות חדשות לארגון".

ג'ים המר, מנכ"ל אנטנה, אמר ש-"המכשירים הניידים מצויים כיום בכל מקום. עסק ללא אסטרטגיה לתחום הסלולרי – הוא עסק ללא אסטרטגיה בכלל. ההשקעה בטכנולוגיה הניידת גדלה בקצב מטאורי, בין השאר בשל ה-'הצטרכנות' של התחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים