תוכן שיווקי

רד האט מאפשרת למנויים ניידות לענן עם Amazon Web Services

לקוחות יכולים להביא את המנוי ל-Red Hat Enterprise MRG Grid אל Amazon EC2 דרך Red Hat Cloud access

28/02/2012 14:01
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי היא  מרחיבה את ההיצע שלה ב-Amazon Web Services עם ההוספה של Red Hat Enterprise MRG Grid דרך Red Hat Cloud access. מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל תורכיה, יוון וקפריסין, אומר כי Red Hat Cloud access הנה יכולת המאפשרת ללקוחות רד האט לנייד את המנויים שלהם בין שרתים מסורתיים באתר, ועננים מחוץ לאתר המתארחים אצל Red Hat Premier Certified Cloud Providers כמו Amazon Web Services.

רד האט הביאה תחילה את מנויי Red Hat Enterprise Linux שלה לענן עם Red Hat Cloud access באפריל 2010. עתה מוסיפה החברה את Red Hat Enterprise MRG Grid כמוצר השני הזמין לניצול יתרונות תוכנית Red Hat Cloud access; מה שבא לביטוי בניידות פריסה משופרת, ניהול מנוי קל יותר, ויתרונות עלות בגין פריסה בענן.

Red Hat Enterprise MRG Grid כולל תפקודיות מסרים, זמן אמת וגריד, המציעה ביצועים, זמן תגובה וניהול גריד מחשוב משופרים.
טכנולוגיית Red Hat Enterprise MRG Grid מספקת פלטפורמה עתירת סקלאביליות ומנוהלת עבור סביבות מחשוב בתפוקה גבוהה (HTC) ומיחשוב עתיר ביצועים (HPC), וכוללת יכולת תזמון לגרידים מקומיים, גרידים מרוחקים, מכונות וירטואליות תשתית ענן מושכרת.

בהשקה ב-2008 הייתה Enterprise MRG מוצר HPC הראשון היכול להשתלב עם ענני וירטואליזציה פרטיים וציבוריים. Red Hat Enterprise MRG Grid הורחבה לאחרונה ל-Amazon Web Services דרך DeVPay, המאפשרת ללקוחות לבנות עננים היברידיים או להשתמש ב-Red Hat Enterprise MRG Grid בענן עבור ניהול תעבורה ויכולות HPC  לפי דרישה. עתה, עם Red Hat Cloud access, לקוחות יכולים להשתמש במנוי רד האט שלהם עבור Enterprise MRG בפריסות Amazon Web Services.

כספק ענן מוסמך של רד האט, Amazon Web Services מאפשר לקוחות להשתמש באותן תמונות הן באתר והן בענן, דרך שירות עדכן in-cloud המסופק ע"י רד האט. תיקונים ועדכונים זמינים דרך שירות ה-in-cloud, כך שלקוחות ב-Red Hat Public Certified Cloud שהנם בעלי יכולת גישה לענן יכולים להיות בטוחים שיש ברשותם תמונות מעודכנות.  עם יכולת זאת, משתמשים יכולים לנהל ולעדכן בקלות אלפי שרתים.

יניב ליבוביץ מציין, כי יתרון חשוב של גישת רד האט לענן הנו בכך שהיא בנויה על טכנולוגיית קוד פתוח סטנדרטית, המספקת גישת פלטפורמת יישומים עקבית ברחבי סביבות פיזיות, וירטואליות וענן – לפתח פעם אחת, לפרוס בכל מקום. זה נותן ללקוחות את הגמישות להתאים עצמם למודלים חדשים של מחשוב כפי שצרכיהם העסקיים מכתיבים, בפשטות ובחסכוניות, תוך מניעת נעילה ליצרן ספציפי בהקשר עם פתרונות מחשוב ענן אחרים.

"Red Hat Cloud access מאפשרת ללקוחותינו ליהנות מהתמיכה רבת הערך שהם מקבלים ישירות ממומחי רד האט דרך מנוי רד האט שלהם, תוך שאנו מאפשרים להם לנצל את יתרונות פריסה בענן ציבורי מוסמך", אמר סקוט קרנשאו, סגן נשיא ומנהל כללי יחידת עסקי ענן ברד האט.

Red Hat Enterprise MRG Grid זמין עתה ברחבי העולם עבור Amazon elastic Compute Cloud.

למידע נוסף על Red Hat Enterprise MRG Grid
למידע נוסף על Red Hat Cloud access
למידע נוסף על רד האט

אירועים קרובים