תוכן שיווקי

זירוקס מרחיבה את הליין ומפתיעה עם מדפסות שחור לבן אולטרה קומפקטיות בטכנולוגית Hi-Q LED

28/02/2012 14:31

הליין החדש כולל שלוש מדפסות בטכנולוגיית Hi-Q LED הנחשבת לאיכותית במיוחד ואף טובה יותר משל מדפסות הלייזר הקיימות בשוק. הטכנולוגיה עושה שימוש בפליטת קרני האור בצורה אשר מפזרת את הקרניים בצורה שווה ובכך מבטיחה איכות הדפסה חדה וחלקה יותר.

הליין החדש כולל שלושה דגמים חדשים: 3010Phaser, 3040 Phaser ו-Workcentre 3045, אשר כולן בעלות יתרון נוסף והוא גודלן הייחודי של המדפסות. מדובר במדפסות אולטרא קומפקטיות – כגודל טוסטר ביתי, דבר המקל על הניידות ופותח עולם שלם של אפשרויות. גודלן הקט של המדפסות והקומפקטיות שלהן משנה את דפוסי המשרד שהיו מקובלים עד כה: אין צורך יותר ב-'עמדת הדפסה' – המדפסת הולכת איתנו ממש כמו המחשב הנייד. מדפסת 3045 אף מוגדרת כ-work center וניתנת לחיבור באמצעות Wi-Fi.

מדפסות Phaser תוכננו לעמוד בעומסי עבודה גדולים. עם מהירות הדפסה של עד 24 דפים בדקה, יכולות מדפסות פייזר להדפיס עד 30,000 דפים בחודש. עם זאת, לא וויתרו בזירוקס על המהירות, כך שהמדפסות יכולות להוציא דף ראשון תוך 8 שניות – הישג שהיה שמור עד כה למדפסות גדולות וכבדות יותר.

ליין המדפסות הינו מוצר חדש אשר פותח יחד עם מעבדות פוג'י-זירוקס. שיתוף הפעולה הטכנולוגי מבטיח מוצר עמיד, איכותי ובעיקר אמין. שיתוף הפעולה בין חברת זירוקס לחברת פוג'י החל לפני מספר שנים, כאשר בחרה זירוקס בפוג'י כשותפה בהליך הפיתוח והייצור של מוצריה.

לשאלות ופרטים נוספים ניתן לפנות לאיתמר ביטון: 050-9961628

אירועים קרובים