תוכן שיווקי

לקראת יריד התעסוקה | נס ישראל

28/02/2012 16:28

נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT). נס מתמחה באספקת שירותי פיתוח תוכנה, שילוב של מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס כ-7,000 עובדים, פעילויות בצפון אמריקה, אירופה, ישראל והודו, ולקוחות בלמעלה מ-20 מדינות. לחברה שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם.

נס ישראל מעמידה לרשות לקוחותיה שלושה מגזרים עסקיים: מגזר פיננסי, מגזר ציבורי ומגזר התעשייה והמסחר. מגזרים אלו נתמכים על ידי מגזר ה- CDO  (ר"ת Chief Delivery Office).ה-CDO מרכז את מיטב ההתמחויות והמתודולוגיות המקצועיות על פי ארבעה קווי שירותים (Lines Of Services) הכוללים: שילוב מערכות (System Integration), מיקור חוץ (Outsourcing), בדיקות ((Testing, והדרכות (Training). קווי השירות מכילים את מיטב הפתרונות, השירותים, הידע המקצועי וההון האנושי האיכותי ביותר לצורכי הליבה העסקית של המגזר אליו הוא פונה.

תחום ניהול הבינה העסקית והמידע העסקי מיוצג על ידי נס-גילון. מבנה זה מעניק ערך רב ללקוח ומספק כתובת עסקית ומקצועית אחת בתוך נס. היכרותם המעמיקה של המגזרים העסקיים בנס והבנתם את הפעילות והצורך העסקי המוגדר של כל מגזר וכן את ההיבטים הייחודיים לכל לקוח, מהווים ערך מוסף ייחודי ומשמעותי. הודות למודל עסקי זה, לכל אחד מהמגזרים מאות סיפורי הצלחה אשר מושתתים על שיפור התחרותיות והיעילות של כל אחד מלקוחותיהם.

פתרונות ושירותים:

פיתוח ושילוב מערכות
לנס ניסיון רב בפיתוח והטמעת פתרונות תוכנה ויישומים (System Integration) בפלטפורמות השונות והתאמתם לצרכיו של כל ארגון, תוך ראייה מערכתית. לנס מתודולוגיה מוכחת בתכנון פרויקטים והטמעתם בארגון. נס מציעה פתרונות מקיפים וכוללים, החל משלבי הייעוץ והאפיון המדויק של הצרכים ועד ליישום הפתרון, המבוסס על בניית ארכיטקטורה מותאמת ובחירת תשתית טכנולוגית נכונה.
הדבר מתבצע תוך ליווי מומחי תוכן מיומנים ומנוסים בכל פלטפורמות הפיתוח, המלווים את הפרויקט בכל שלביו, תוך מתן אחריות כוללת לאורך כל מחזור החיים של הפרויקט והפתרון המיושם.

מיקור חוץ
נס טכנולוגיות מציעה שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) במגוון תחומים, החל מתפעול יחידת מחשב מקצה לקצה במודל תפוקות (SLA), דרך תפעול תחומי ההתמחות השונים ביחידת המחשב: הקמה ותפעול של מרכזי שירות ותמיכה, צוותי טכנאים, רשתות ותשתיות, פרויקטי שו"ב ואבטחת מידע, צוותי תחזוקת יישומים ועד הספקת שירות מיקור חוץ לתהליכים עסקיים (BPO) שונים.

בדיקות והבטחת איכות
נס מספקת שירותי בדיקות והבטחת איכות על ידי V-Ness – קבוצת הבדיקות של נס טכנולוגיות. הבדיקות מבוצעות תוך שימוש במתודולוגיות מוכחות העוברות התאמה לצרכי הארגון הייחודים, זאת לצד שימוש במודל מיקור חוץ לעולם הבדיקות תוך אחריות כוללת ניהולית וטכנולוגית. הבדיקות מתבצעות הן באתר הלקוח והן באתרי נס, לצד מרכז הפיתוח של החברה בבאר שבע – בהתאם לבחירת הלקוח.

הדרכה
באמצעות חטיבת ההדרכה של נס טכנולוגיות, מספקים המגזרים העסקיים מגוון רחב של הדרכות ללקוחות. סוגי ההדרכה כוללים למידה עצמית באמצעות לומדות ואמצעים נוספים, קורסים פרונטאליים, הרצאות, ימי עיון, הטמעה וחניכה באתר, ולמידה מרחוק.

נס-גילון
נס-גילון היא חלק מחברת נס טכנולוגיות החל משנת 2010. נס-גילון, שנוסדה בשנת 1994, הינה ספק פתרונות מוביל לעולם הבינה העסקית (BI) ולשירותי ניהול מידע עסקי EIM (ר"ת Enterprise Information Management). נס-גילון מעסיקה מעל ל-250 מומחים בארץ ובעולם בעלי ניסיון רב בייעוץ, ביישום ומומחיות בתחומים ורטיקאליים רבים, במטרה לספק פתרונות מיטביים מקצה לקצה לארגונים וחברות.

אירועים קרובים