עכשיו זה (כמעט) סופי: ה-iPad החדש יושק בשבוע הבא

אפל שלחה לעיתונאים ובלוגרים הזמנות לאירוע ה-iPad, שיתקיים ביום ד' הקרוב בסן-פרנסיסקו ● על פי ההערכות, במהלך האירוע יושק ה-iPad 3, שצפוי להיות עבה במעט מקודמו, כתוצאה משיפור במצלמות ומהגדלת הבטרייה, להגיע עם מעבד ארבע ליבות חדש ולכלול שיפורים במסך על ידי "ייבוא" של מסך ה-Retina Display החד ממכשירי ה-iPhone 4 וה-iPhone 4s ● נותר רק לקוות שאפל תעמוד בציפיות ולא תשיק, למשל, מכשיר iPad 2S

האירוע שחובבי הגאדג'טים ומעריצי אפל (Apple) מחכים לו מזה זמן רב עומד להתרחש בעוד שבוע: החברה שלחה אמש (ג') לבלוגרים ולעיתונאים את ההזמנה הרשמית לאירוע ה-iPad, שיתקיים ביום ד' הקרוב בסן-פרנסיסקו. לפי ההערכות, במהלך האירוע תחשוף אפל את ה-iPad 3.

ככל הנראה, ה-iPad 3 יהיה עבה במעט מקודמו, כתוצאה משיפור במצלמות ומהגדלת הבטרייה. על פי ההערכות, הוא יגיע עם מעבד ארבע ליבות חדש, שככל הנראה יכונה A6. נוסף על כך, קיימות ציפיות לשיפורים במסך של המכשיר על ידי "ייבוא" של מסך ה-Retina Display החד ממכשירי ה-iPhone 4 וה-iPhone 4s. הערכה נוספת היא שה-iPad 3 יתמוך בטכנולוגיית LTE.

ההזמנה לאירוע ההשקה כוללת כמה אלמנטים חשובים שייתכן שמרמזים לעתיד לבוא. ניתן לראות במסך ה-iPad שמצולם בהזמנה שלושה יישומים: Maps ,Calendar ו-Keynote (יישום המצגות מחבילת iWork). היישומים הללו מורים על המיקום – לוגו יישום המפות הוא מטה אפל בקליפורניה, Infinite Loop 1, תאריך האירוע – 7 במרץ, והתוכן – iPad ובו יישום מצגות, מה שמוכיח שאין ספק שמדובר בחשיפת מוצר חדש.

הטקסט שכתוב על ההזמנה הוא: "We have something that you have to see. And touch" ("יש לנו משהו שאתם חייבים לראות. ולגעת בו"). די פשוט להבין מה מסתתר מאחורי השימוש במילה Touch – ככלות הכול, מדובר ב-iPad. אולם, מה זאת אומרת "Something you have to SEE"? האם תהיה באירוע הצצה לטלוויזיה החכמה שאפל ככל הנראה מפתחת? לא ברור.

ההזמנה לאירוע הקפיצה את מניית אפל והעלתה אותה, בראשונה, לשווי של 500 מיליארד דולרים. מדובר בסכום שיא לענקית המיחשוב, שממשיכה לשבור שיאים פיננסיים מדי יום.

לסיכום, נראה שההכרזה ב-7 במרץ הולכת להיות משהו מיוחד, ללא יותר מדי פרטים מקדימים או הבטחות. ניתן רק לצפות שאפל לא תותיר את הקהל בתחושת החמצה עם השקה של iPad 2s או משהו בסגנון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים