תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "NetApp הינה החברה היחידה אשר מתחייבת ליחס חיסכון מובטח ביישום סביבות וירטואליות"

שיחה עם גיא שינה, מנהל תחום NetApp בגלאסהאוס

29/02/2012 13:10

ספר על יישום חכם של פתרונות NetApp אצל אחד מלקוחותיכם.
"בימים אלו סיימנו הטמעה של מערכת NetApp Metro Cluster באחת החברות הגדולות בארץ בתחום התחבורה. פתרון זה מאופיין ברמת שרידות גבוהה מאוד באופן שיתאפשר לחברה לעמוד ביעדים  העסקים השונים. הפתרון מבוסס על היכולת לשמור עותק פעיל של המידע באתר אחד, ועותק שני, מעודכן ומסונכרן בזמן אמת באתר מרוחק. במקרה של אסון או כשל באתר הראשי המידע שבאתר המשני זמין ומאפשר המשכיות עסקית רציפה לארגון. תהליך ההטמעה של הפתרון  כלל מיפוי האתר, הבנת הצרכים העסקיים והטכנולוגים ואפיון הפתרון הנדרש אשר נותן יחס עלות תועלת מיטבי לארגון. תהליך ההטעמה כלל גם תהליך הגירת המידע הקיים ובניית ממשקים לסביבות המחשוב השונות והמגוונות אשר קיימות בארגון".

מה מבדל את פתרונות NetApp מפתרונות של חברות אחרות?
"הפתרונות של חברת NetApp נחשבים למובילים טכנולוגית בעיקר משום שהם נותנים מענה לאתגרים העסקיים והטכנולוגים השונים ובהיותם קלים להטמעה ותפעול- עובדה המאפשרת חסכון בעלויות תפעול יקרות. משפחת מוצרי האחסון כוללת מוצרים אחידים בארכיטקטורה אשר ניתנים להגדלה והטמעה בהתאם לצרכי הארגון בכל רגע נתון תוך שמירה מיטבית של שימור השקעה – Investment Protection".

כיצד לדעתך ניתן להשיג את מקסימום החיסכון בשטחי אחסון?
"מוצרי האחסון השונים מאפשרים חיסכון מרבי בנפחי האחסון וזאת באמצעות מספר מנגנונים ויכולות טכנולוגיות מובנות. יכולות אלו כוללות את מנגנוני ה-Deduplication וה-Compression אשר מאפשרים חיסכון בשיעור של  עשרות אחוזים בנפח המקורי של המידע. בהקשר זה חשוב לציין שחברת NetApp הינה החברה היחידה אשר מתחייבת ליחס חיסכון מובטח ביישום סביבות וירטואליות (בכפוף לתצורה הנתונה). מנגנון נוסף הקיים הינו היכולת לתת הקצאות דינמיות של שטחי אחסון למשתמשים השונים – ב-Thin Provision. שילוב היכולות השונות מאפשר גם חיסכון ניכר באנרגיה – יכולת המשתלבת עם המגמה העולמית ליישום Data Center ידידותי לסביבה".

מה המגמות הצפויות בשוק האחסון לשנת 2012?
"המגמות הצפויות בשוק האחסון כוללות מספר מרכיבים ונדבכים טכנולוגים הכוללים,  בין השאר, מענה יעיל לגידול המידע – Big Data – תוך שילוב עם כלים לוגים משלימים, שילוב הולך וגדל של טכנולוגית SSD, שילוב כלים לוגים משלימים אשר מאפשרים מיפוי לוגי של המידע – Data Classification (לפי קריטריונים שונים כמו מתי נוצר הקובץ, אופי הקובץ, שימוש אחרון וכו'). וגם, שימוש הולך וגובר בטכנולוגיית דיסקים ליישום תהליכי גיבוי, שילוב ואינטגרציה של היכולות הלוגיות של מערכי האחסון עם כלי גיבוי חיצונים שונים".

אירועים קרובים