תוכן שיווקי

פלטפורמת MaaS360 זכתה בקטגוריית פתרון ה-MDM הטוב ביותר בכנס התקשורת בברצלונה

איגוד הסלולאר העולמי היוקרתי הכריז על Fiberlink, יצרנית פלטפורמת ה-MDM בענן MaaS360, כזוכה בקטגוריית הפתרון הטוב ביותר לארגונים בתחום המובייל והענן בתערוכת הסלולאר המתקיימת בברצלונה

29/02/2012 13:15
Mobility in Cloud

חברת Fiberlink, יצרנית MaaS360, הכריזה כי פלטפורמת MaaS360 זכתה בתחרות בקטגוריית הפתרון הטוב ביותר לארגונים בתחום המובייל והענן, על-ידי איגוד הסלולאר העולמי בכנס התקשורת שמוגדר הגדול בעולם. הכנס, שבו משתתפים מציגים ביותר מ-220 מדינות בעולם, מהווה במה לחברות בתחום הסלולאר והניידות והשנה גם בתחום הענן שהולך ותופס תאוצה בקרב ארגונים.

MaaS360 הינה פלטפורמה בענן, המספקת באופן מקיף יכולות ניהול ואכיפת מדיניות ארגונית על מכשירי אנדרואיד, iOS, בלקברי, Windows Mobile ומחשבים ניידים בעלי מערכת הפעלה Windows ו-Mac, לאורך כל חיי המכשיר בארגון.

בין הסיבות למועמדות, נבחרה MaaS360 בקטגוריה של פתרונות אשר "מספקים את כלי הניהול החדשניים ביותר בתחום הניידות לארגונים ועוזרים לארגונים ולעובדיהם לעבוד בצורה חכמה יותר ולעשות עסקים בצורה טובה יותר תוך כדי תנועה". הפרס היוקרתי בא לזהות כיוונים אלה של חדשנות ולסמן את הפתרונות המובילים והטובים ביותר בכל קטגוריה לארגונים בכל העולם. הטקס התקיים אתמול, 28 לפברואר, בברצלונה בכנס התקשורת העולמי השנתי.

"יותר מ-600 מועמדים התחרו להגיע לרשימה הסופית והמוחלטת שהתחרתה על המקום הראשון בכל קטגוריה", ציין מייקל אוהארה, סמנכ"ל השיווק של GSMA, כנס התקשורת בברצלונה. "זהו הישג יוצא דופן להגיע לרשימת הגמר, ואני מאחל ברכות חמות לכל החברות שהגיעו ובמיוחד ל-Fiberlink שזכתה בתואר הנכסף".

לצד זכיה זו, MaaS360, ממשיכה להצליח בתחום ה-MDM. לאחרונה קיבלה הפלטפורמה אות שבח מצד Forrester, כפתרון החדשני ומהמוביל בענן לניהול סמארטפונים וטאבלטים, לצד הכרה של ה-GTRA, שבחר ב-MaaS360 כפתרון האבטחה המוביל בעולם וזכה בתואר "הבחירה הברורה" על ידי מגזין Network world.

עם הזכייה ציין ניל פלוריניו, סגן נשיא השיווק ב-Fiberlink, כי "זה כבוד גדול להיות הזוכים בפרס ה-GSMA, עם אסטרטגיה של BYOD (ר"ת Bring Your Own Device) ופלטפורמת ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management) המובילה בקרב ארגונים. ל-MaaS360 יש כבר מוניטין עולמי אצל מאות חברות מובילות בעולם והיא מנהלת יותר ממיליון משתמשים ברחבי העולם".

דויד אדי, מנכ"ל Mobility in cloud, נציגת Fiberlink בישראל: "ארגונים רבים בישראל החלו ליישם את יתרונות MaaS360 ואנו גאים להיות חלק ממשפחת Fiberlink ומברכים על הזכייה המכובדת. אנו מאמינים שגם לקוחותינו המכובדים בישראל, העושים שימוש יומיומי בשירות, לא מופתעים מבחירה זו".

בנוסף הודיע אדי, כי "בעוד שבועיים יגיע לישראל אלן ג'ילס, מנהל אירופה בחברת Fiberlink, במסגרת כנס Mobility 2012, על-מנת להציג את הפתרון לחברות ישראליות, לאור העובדה כי בישראל נמצאים טלפונים חכמים ברשותם של עובדים רבים".

אירועים קרובים