אריקסון השיקה תאי סלולר קטנים ראשונים עם Wi-Fi מובנה

תאי הסלולר החדשים נועדו לסייע למפעילות הסלולריות להתגבר על הקושי הבסיסי שלהן באספקת שירות גלישה מהירה בפס רחב בצורה אמינה ואיכותית עם חוויית משתמש מצוינת ● אולף אוולדסון, סמנכ"ל הטכנולוגיה של אריקסון: "בעזרת שיפור ועיבוי שכבת המאקרו והוספת תאים קטנים בהספקים נמוכים, ניתן לתמוך גם בנפחי תעבורה גבוהים מאוד"

אריקסון (Ericsson) הודיעה היום (ד') על השקת מוצרים לתאי סלולר קטנים, לרבות תחנות ממסר רדיו לתאים קטנים מאוד עם יכולות Wi-Fi מובנות. המוצרים החדשים לתחנות הבסיס (RBS) יאפשרו למפעילות להוסיף בקלות תאים קטנים לרשת, תוך שימוש משולב בספקטרום תדרי הדור השלישי שברישיון עם ספקטרום ה-Wi-Fi ללא רישיון, ולהעביר את התעבורה המתקבלת משני תחומי תדר אלו בעורק תשתית אחד.

תאי הסלולר החדשים נועדו לסייע למפעילות הסלולריות להתגבר על הקושי הבסיסי שלהן באספקת שירות גלישה מהירה בפס רחב בצורה אמינה ואיכותית עם חוויית משתמש מצוינת. האתגר הזה הופך למורכב עוד יותר בסביבות עירוניות צפופות, שבהן מספר רב של מינויים מתרכז באזור קטן יחסית. בתרחישי הפעלה כאלו, מציעה כעת אריקסון פתרונות להגדלת קיבולת הרשת באמצעות שיפור שכבת המאקרו על ידי שדרוג היכולות של תחנות הבסיס הקיימות, עיבוי שכבת המאקרו באמצעות הגדלת מספר התאים והוספת תאים קטנים כהשלמה לשכבת המאקרו.

המוצרים החדשים לתחנות הבסיס מתאפיינים בממדים פיזיים קטנים ובגמישות חיבור התחנה לתמסורת הרשת (backhaul). הציוד החדש לתחנות פיקו מתגבר את קו מוצרי RBS 6000 של אריקסון, ומהווה השלמה למוצרים הקיימים בשכבת המאקרו של תחנות הבסיס. אתרי הרדיו הקטנים מאפשרים פעולה משופרת בסביבות המתאפיינות בתעבורה מוגברת, ולהגדלת קיבולת הרשת וביצועיה. במקביל להשקת פתרון Pico RBS, השיקה אריקסון גם את פתרון Indoor Pico Gateway, המאפשר פריסות בתוך מבנים עם תאימות מלאה לשכבת המאקרו.

לדברי אולף אוולדסון, סמנכ"ל הטכנולוגיה של אריקסון, "בעזרת מוצרי RBS החדשים לתאים קטנים, והגישה הייחודית שלנו להפעלת רשתות הטרוגניות, המפעילות יכולות להציע ללקוחות את אותם השירותים, אך תוך ניצול מחצית מהספקטרום בהשוואה לשימוש בציוד של ספק שונה בשכבת התאים הקטנים. בעזרת שיפור ועיבוי שכבת המאקרו והוספת תאים קטנים בהספקים נמוכים, ניתן לתמוך גם בנפחי תעבורה גבוהים מאוד. זו הדרך הטובה ביותר למפעילות שמעוניינות לאפשר ללקוחות סגנון חיים נייד וחוויית משתמש איכותית באמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים