ראם מגן, סימנטק: "צמחנו באופן דו-ספרתי ב-2011; אני מעריך שנחווה צמיחה דומה גם השנה"

"הפעילות שלנו מהווה הוכחה לכך שניתן להצליח גם כשמעונן ויורד גשם", אמר מגן - מנהל ערוצי ההפצה והשותפים בסימנטק ישראל, בכנס שעורכת החברה באילת ● לדבריו, "כיום אנו מובילים בין חמש מדינות אגן הים התיכון - איטליה, ספרד, פורטוגל, יוון וישראל"

"השנה הכספית של סימנטק (Symantec) מסתיימת בימים אלה. הגידול בהיקף המכירות של הסניף הישראלי עמד ב-2011 על נתון דו-ספרתי – ואני מעריך כי כך יהיה גם בשנה הנוכחית. הפעילות שלנו מהווה הוכחה לכך שניתן להצליח גם כשמעונן ויורד גשם", אמר ראם מגן, מנהל ערוצי ההפצה והשותפים בסימנטק ישראל.

מגן דיבר במליאה המרכזית של כנס שערך הסניף הישראלי של ענקית האבטחה בהפקת אנשים ומחשבים. האירוע, שנערך במלון הילטון מלכת שבא באילת, החל הבוקר (ד') ויינעל מחר. לכנס הגיעו כ-200 משותפיה העסקיים של סימנטק בארץ.

לדברי מגן, האתגר הגדול עימו נדרשים להתמודד מנהלי אבטחת המידע בארגונים, "הוא לפעול בסביבה בה האיומים והצרכים גדלים ומנגד תקציביהם קטנים. לצד אתגר זה, נדרש עליהם להיות מעודכנים בהיבט הטכנולוגי, עליהם להישאר ערניים לחידושים ולהתקדמות הטכנולוגית המהירה".

איומי אבטחת המידע, אמר מגן, "הולכים וגדלים, ואף נהיים מורכבים יותר. נוצר מצב שבו בעוד ארגוני אנטרפרייז מוגנים פחות או יותר, הרי שארגוני SMB מצויים בסכנה חמורה. בקרב ארגונים אלה חלה הפנמה והכרה בצורך להגן על המידע שלהם. בכל מסעדה יש 'קניין רוחני' של תפריטים ולכל בית עסק קטן יש רשימת לקוחות שנדרש להגן עליה. החיבור בין האנשים למידע הוא חוצה את כל המגזרים. הערך האמיתי של הארגונים השונים הוא במידע שיש להם".

סימנטק, אמר מגן, הבינה את הצרכים של ארגונים בינוניים וקטנים "ומרחיבה את הטכנולוגיה שלה לארגונים אלה, עם Backup Exec Small Business Edition, המאפשרת לארגונים צומחים להגדיר את סביבת גיבוי המידע שלהם בשלושה צעדים פשוטים, תוך פחות מ-10 דקות. גיבוי הנו חלק חשוב של אסטרטגיית הגנה, ועם נכסים דיגיטליים ההולכים וגדלים ותקציבי IT  מתכווצים, ארגונים בצמיחה צריכים למצוא דרך להפחית עלויות בלי להתפשר על זמינות המידע שלהם".

מקום ראשון באגן הים התיכון
לפני כשנה וחצי, אמר מגן, הכריזה סימנטק על תכנית שותפים חדשה, במסגרתה היא בחרה להעביר את השירותים המקצועיים שלה לשותפים, "כלומר שהשותפים גם מוכרים את המוצרים וגם מטמיעים אותם". לסניף הישראלי של החברה, אמר מגן, יש שותפים עסקיים רבים, כשמתוכם עשרה מוגדרים כעיקריים ומומחים.

הוא ציין, כי "ערכנו התאמה מהירה לתכנית החדשה. השותפים בישראל היו הראשונים שאימצו את התכנית, וכך כיום אנו מובילים בין חמש מדינות אגן הים התיכון – איטליה, ספרד, פורטוגל, יוון וישראל. בנוסף, אנו מצויים בין חמש המדינות הראשונות באזור EMEA".

"התכנית החדשה נועדה לעודד ולהעמיק את מעורבותם של השותפים בחלק מן השווקים החשובים ביותר של סימנטק, והיא הניבה תוצאות מצוינות: השלמת הסמכה של 26 התמחויות בפתרונות ו-10 הסמכות התמחויות ברמת מאסטר, הכמות הגדולה ביותר באגן הים התיכון. אנו גאים בהישגי השותפים שלנו בישראל, הנמצאים בתיאום עם המטרות שהושגו על ידי אזור הים התיכון, עם יותר מ-130 התמחויות בפתרונות ו-40 התמחויות מאסטר בכל האזור".

את האירוע פתח בדברי ברכה שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, שאמר כי "סימנטק לא יודעת להצליח בלא שותפותיה", והוסיף כי השנה לא צפויים שינויים בסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. לאחר מכן התפצל הכנס לארבעה מסלולים מקצועיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים