טוויטר תמכור ציוצי משתמשים לחברת ניתוח שוק בריטית

המידע מספק לחברות שרוכשות אותו את היכולת לזהות מגמות בציוצים של משתמשי השירות, וכן השפעות על מגמות בשוק ● מהחברה הבריטית נמסר, כי כמעט אלף חברות כבר פנו אליה במטרה לרכוש את המידע החדש שברשותה

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) חתמה על עסקה עם חברת ניתוחי השוק הבריטית DataSift, על פיה יכולה החברה למכור תכנים של ציוצים ישנים לחברות אחרות. בנוסף, יכולה החברה לבצע ניתוחי שוק על פי המידע ההיסטורי שנחשף לפניה, ולהעביר את התוצאות הלאה, כולל הציוצים המקוריים. מ-DataSift נמסר, כי כמעט אלף חברות כבר פנו אליה במטרה לרכוש את המידע החדש שברשותה.

החברה מספקת את הציוצים לאחר שהיא מעשירה אותם בנתונים כמו ההקשר של הציוץ, קישורים שמתאימים לתוכן שלו, את ההשפעה שלהם במדיה החברתית וכן את המיקום ממנו נשלח הציוץ. המידע מספק לחברות שרוכשות אותו את היכולת לזהות מגמות בציוצים של משתמשי השירות, וכן השפעות על מגמות בשוק.

"כמות המידע העצומה שמייצרים בטוויטר מייצגת אתגר ענק לחברות שמנסות לחלץ תובנות מאירועי עבר", אמר רוב ביילי, מנכ"ל DataSift. "אנחנו פותרים את הבעיה הזו בכך שאנחנו מספקים לחברות פלטפורמה שמאפשרת לסנן ולחץ מידע באופן חכם מנתוני הציוצים של השנתיים האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים