סימנטק: המחשבים הפרטיים של אנשי אנונימוס נפרצו

על פי ענקית אבטחת המידע, הפריצה אירעה לאחר שאנשי אנונימוס הורידו כלי שהכיל סוס טרויאני במהלך מתקפה שהם עצמם ביצעו ● במסגרת המתקפה נגד אנשי קבוצת ההאקרים, נחשפו פרטי גישה לחשבונות בנק ושאר פרטים רגישים שלהם ● באנונימוס מכחישים ומאשימים את סימנטק בהשמצה

התוקפים הותקפו?: ההאקרים של אנונימוס (Anonymous) נפלו קורבן לפריצה שבמסגרתה הושתל במחשבים שלהם סוס טרויאני שחשף פרטי גישה לחשבונות בנק ושאר פרטים רגישים – כך על פי סימנטק (Symantec).

בהודעה שפורסמה בבלוג של ענקית אבטחת המידע נטען, כי הסוס הטרויאני הושתל במהלך מתקפה למניעת שירות שביצעו אנשי אנונימוס ב-20 בינואר – היום שבו נעצר קים דוטקום, מייסד אתר MegaUpload. המתקפה בוצעה נגד שורה של גופים, בהם ה-FBI ו-RIAA (האיגוד האמריקני של חברות התקליטים). אנשי אנונימוס ביצעו אותה מהמחשבים הפרטיים שלהם, באמצעות כלי שבו עצמו הושתל סוס טרויאני מסוג Zeus. לאחר שהורידו את הכלי, הועברו פרטי הגישה לחשבונות הבנק של אנשי אנונימוס לשרת מרוחק.

אנשי אנונימוס פרסמו הודעה בטוויטר (Twitter) בה הכחישו מכל וכל את הטענות שהופיעו בבלוג של סימנטק. הם כינו אותן "השמצה" והמליצו לסימנטק להתמקד במניעת זליגה של קוד המקור של התוכנות שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים