תוכן שיווקי

רד האט מכריזה על זמינות כללית של Red Hat Enterprise Linux 5.8 ועל מהדורת בטא של Asset Manager Subscription

04/03/2012 14:54
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על זמינות כללית של מערכת הפעלה Red Hat Enterprise Linux 5.8 עם תפקודיות חדשה ומשפורת עבור ביצועים מורחבים, גמישות ואבטחה. מהדורת Red Hat Enterprise Linux 5.8 הנה חלק מהערך המתמשך המסופק ללקוחות רד האט במהלך מחזור החיים שהוארך לאחרונה ל-10 שנים.

במקביל הוכרזה מהדורת הבטא של SAM (ר"ת Asset Manager Subscription), הזמין כחלק של מנוי Red Hat Enterprise Linux. המדובר ביישום עבור ניהול באתר הלקוח של מנויים, מצאי נכסים, ודוחות על שימוש במנויים.

"מחויבותנו לחדשנות מתמשכת מאפשרת ל-Red Hat Enterprise Linux להמשיך להיות פלטפורמת datacenter סקלאביליות ואמינה, המתאימה לעומסי עבודה ארגוניים קריטיים בסביבות IT פיזיות, וירטואליות ובענן", אומר יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין. "Red Hat Enterprise Linux 5.8 רצה על פלטפורמות חומרה נוכחיות תוך מינוף היכולות המתקדמות של חומרה תשתיתית. מהדורות ביניים ל-Red Hat Enterprise Linux מסופקות כפעמים בשניים, כחלק של מחזור החיים בן 10 שנים של Red Hat Enterprise Linux".

שיפורים בולטים ב- Red Hat Enterprise Linux 5.8 כוללים:

•    וירטואליזציה – בין השאר שיפורי סקלאביליות KVM המגדילים את גודל אורח וירטואלי נתמך המקסימלי מ-128 ל-256 CPUs וירטואליים, ובכך מורחב טווח הוירטואליזציה לפריסות של עומסי עבודה בהיקף גדול.
•    תמיכת חומרה והתקנה יעילה יותר – בין השאר תמיכה בניהול איכות שירות (QoS) של שימוש בחשמל, המספק ניהול כוח אוטומטי ברמת ההתקן לניהול latency ותפוקה על בסיס צרכי QoS. במהלך חלונות פרודקשן קריטיים יכולים מנהלני מערכת לאכוף מצב עתיר ביצועים עם latency נמוך.
•    ניהול אבטחה – בין השאר תמיכת פרוטוקול OpenSCAP המצייתת עתה למפרט SCAP 1.1 – מסגרת הסטנדרט החדישה ביותר שהוגדרה ע"י המוסד הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST) בארה"ב, ליצירת גישה סטנדרטית לשמירה על מערכות מאבטחות.

לפרטים נוספים

אירועים קרובים