תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "החברות NetApp ו-VMware מקיימות ערוץ תקשורת ישיר, מאויש וגלובלי, הפועל מסביב לשעון"

שיחה עם רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל

04/03/2012 15:26
רון קוהבלום, מנכ"ל VMware ישראל לשעבר

1.    ספר על שיתוף הפעולה עם NetApp
"חברת NetApp הינה שותפה עסקית ותיקה וחשובה של VMware. באירוע VMworld האחרון שהתקיים בלאס ווגאס, הכריזו החברות במשותף על פתרון המסייע בהמרת סביבת ה-IT לסביבת ענן מאובטח. החברות NetApp ו-VMware מקיימות ערוץ תקשורת ישיר, מאויש וגלובלי, הפועל מסביב לשעון. שתי החברות מנהלות מעבדת תמיכה מאוחדת, בה מהנדסי תמיכה יכולים לשחזר סביבות לקוח, לאבחן בעיות ולתת פתרון מהיר לפניות של לקוחות. שיתוף הפעולה בתהליך התמיכה מאפשר לטפל בבעיות עד לפתרונן המלא. זאת בעזרת עבודת צוות בתיאום מלא וקיום תקשורת ישירה בין מהנדסי התמיכה הטכנית. המערכות המשווקות עוברות Certification הדדי. זאת, לטובת תמיכה ותאימות מקסימלית, בהיבטים של מערכות ניהול, ביצועים, ואינטגרציה, המאפשרים הרצת מערכות וירטואליות בסביבות ייצור קריטיות. גם בישראל, החברות פועלות בשיתוף פעולה הדוק, הבא לידי ביטוי במגוון פרויקטים בארגונים שונים ברחבי הארץ".

2.    כיצד הטכנולוגיות שלכם ושל NetApp מתחברות יחדיו ליצירת ערך ללקוח?
"האינטגרציה של טכנולוגיות שתי החברות משלבת את הגמישות והיעילות, שמציעה ארכיטקטורת האחסון המאוחד של NetApp לצד מגוון יכולות אחסון וניהול נתונים על בסיס מוצרי VMware. כתוצאה מכך, נוצר שילוב אופטימלי של יכולות ניהול ענן, הקצאה, גיבוי ושחזור, בהתבסס על תשתיות IT משותפות וירטואליות קיימות. השילוב העוצמתי מאפשר לארגונים לעבור לענן בקצב שלהם, מבלי לעקור ולהחליף את התשתית הקיימת. הדבר מסייע ללקוחות להתקדם מסביבה וירטואלית לתשתית מאובטחת של ענן פרטי, היברידי או ציבורי. זאת בעזרת טכנולוגיות משולבות ומוכחות, המנהלות סביבות ענן בצורה ריכוזית ואוטומטית ומביאות לפרודוקטיביות גבוהה יותר ושיפור רמות השירות. פתרון תשתית ענן וניהול של VMware במערכת NetApp מפשט את המעבר למודל שירות אוטומטי ומתוקנן, המתרחב יחד עם העסק ומאפשר לספקי שירות, לחברות ולגופים נוספים, להשקיע משאבים בחזרה לתוך העסק בדרכם להערכות לקראת העתיד וקידום החדשנות בכל חלקי הארגון".

3.    מהם האתגרים העיקריים שעומדים היום בפני ארגונים?
"טכנולוגיית הענן משנה את העסק ומאלצת את מערך ה-IT להשתנות. זהו האתגר העיקרי, בפניו ניצבים הארגונים. מחשוב הענן משנה לחלוטין את האופן בו מספק מערך ה-IT את הערך המוסף לעסקים. שינוי זה דורש גם חשיבה מחודשת על האופן בו ה-IT מנהל את השירותים והיישומים. הטבע הדינאמי של תשתיות הענן הקדים דיסציפלינות מסורתיות של ניהול התפעול וכתוצאה מכך, ארגונים נדרשים לחשוב אחרת על האופן בו הם מנהלים את סביבות הענן והוירטואליזציה שלהם. על הארגונים להיערך על מנת להתאים את עצמם לעידן הענן ולענות על צרכי הלקוחות ליעילות, תאימות וניהול שירות פרואקטיבי".

4.    אם היית צריך לספק את "טיפ הזהב" למנמ"ר, בהקשר לתשתיות IT – מהו?
"טיפ הזהב: הקונספט של הענן הפרטי לא ניתן לעצירה. ראוי שבכל ארגון יוקם כבר כעת צוות ליישום ענן אשר יחל באפיון הפרמטרים והדרישות הייחודיות לארגון במעבר לענן. המעבר מוירטואליזציה אל מחשוב ענן, הינו תהליך אבולוציוני טבעי, בעיקר אצל לקוחות גדולים. התהליך משלב הכנסת כלי ניהול מתקדמים, המאפשרים אוטומציה של תהליכים ובכך מובילים להקטנת עלויות הניהול השוטף של מערכת ה- IT. הלקוחות בישראל נמצאים בשלב מאוד מתקדם ביחס לרוב המדינות בעולם בתחום של וירטואליזציה, כולל הפעלה של יישומים קריטיים על גבי סביבה וירטואלית כדוגמת: Exchange, Oracle, SQL, SAP וכו' וביחסים של 60-80% וירטואלי לעומת פיסי".

אירועים קרובים