עלה ברשת: סרטון חדש מציג את ה-iPad 3 כטאבלט עתידני עם יכולות דמיוניות

השמועות המשתוללות לגבי הטאבלט החדש של אפל, הביאו קבוצה של אנימטורים לפרסם סרטון המציג את מה שלדעתם צריך הדגם החדש לכלול ● בתפריט העתידני: מסך שמתפרס על פני כל חלקו העליון של המכשיר, יכולת להתממשק למכשירים נוספים בסביבה ולהכפיל באמצעותם את שטח המסך, תצוגת תלת-מימד מרשימה ויכולת להקרין תוספת של ממשק המשתמש על גבי שולחנות ● כל זה כנראה לא יתממש בהשקת ה-iPad 3, שצפויה בשבוע הבא, אבל היי – מותר לחלום, לא?

חובבי הגאדג'טים בעולם מטפסים על הקירות בשבועות האחרונים בציפייה להכרזה על ה- iPad הבא של אפל (Apple), שתיערך ככל הנראה בשבוע הבא. השמועות כמובן משתוללות, אבל האמת היא, שאין זה סביר שהדור הבא של הטאבלט הפופולרי יציג שינוי מהפכני לעומת הדגם הנוכחי – אולי מלבד איכות המסך, שרבים מעריכים כי תשתפר.

עם זאת, דמיינו לעצמכם שה-iPad 3 היה מציג מהפכה של ממש: מסך שמתפרס על פני כל חלקו העליון של המכשיר ויכולת לזהות מכשירי iPad נוספים בסביבה, כדי להתממשק אליהם ולהכפיל את שטח התצוגה? למזלכם, יש מי שכבר עשה זאת בשבילכם: Aatama Studio, שרק לפני כמה חודשים הראה לנו "מה יכול להיות ה-iPhone 5", חוזר בסרטון חדש שמציג מכשיר עתידני-משהו, שהיה הופך כל חובב גאדג'טים למאושר באדם.

הסרטון, שהצליח למשוך קרוב לשלושה מיליון צפויות אחרי פחות משבוע באוויר, לא מסתפק "רק" ב-iPad שמתממשק לטאבלטים אחרים בסביבה, אלא מאפשר גם להקרין תוספת של ממשק המשתמש על גבי משטחים, דוגמת שולחנות, כדי לא לבזבז חלילה שטח תצוגה. ומה לגבי תצוגה בתלת-מימד? גם על זה חשבו ב-Aatama Studio, כדי להעשיר את חוויית המשחק.

זו, כאמור, לא הפעם הראשונה שבה הסטודיו שוקע בחלומות עם הגאדג'טים של אפל. באוגוסט האחרון עלה ליו-טיוב (YouTube) סרטון דומה על ה-iPhone 5, וזכה לעשרות מיליוני צפיות בתוך זמן קצר. עם זאת, החלום הרטוב של Aatama Studio התנפץ לרסיסים עם הופעתו של ה-iPhone 4s, שאמנם לא הדהים את המשתמשים באיכות או בעובי המסך שלו, אלא דווקא בזכות העוזרת הקולית השובבה, Siri.

אז נכון שהחלום החדש לא צפוי להתממש בשבוע הבא, אבל אין ספק שהוא מעורר עניין בקרב מעריצי אפל וגיקים באשר הם.

אירועים קרובים