תוכן שיווקי

לקראת יריד התעסוקה | עמירם קאופמן, Creating Career

04/03/2012 17:06

שלום רב לכם. שמי עמירם קאופמן, אני מאמן בכיר ומנכ"ל Creating Career. אני רוצה לספר לכם מה מעצבן אותי, או בעצם מה מעציב אותי. אני פוגש יותר מדי אנשים שככה נראית חווית העבודה שלהם – הם סובלים לקום בבוקר וללכת לעבודה, הם חיים מסופ"ש לסופ"ש וסובלים משביזות יום א', הם חשים שיש להם בעבודה המון פוטנציאל מבוזבז, הם מבולבלים ו/או לא ממוקדים, הם תקועים, הם חולמים ולא יודעים כיצד לממש את החלום… וכדומה.

האם ככה, חלילה, נראים החיים שלכם בתחום העבודה? זה ממש מעציב! הקריירה היא תחום מאוד חשוב ומרכזי בחיים שלכם – היא מקור הפרנסה שלכם, היא חלק מהזהות האישית והמקצועית שלכם, היא מכתיבה את האנשים שאיתם אתם במגע לאורך היום, היא המקום העיקרי שבו אתם מביאים את עצמכם לידי ביטוי, היא מקום אפשרי למימוש עצמי, ועוד.

אני רוצה להזמין אתכם להצטרף ל-"קורס טיס לקריירה".

"קורס טיס לקריירה"ככה הולכים להיראות החיים שלכם אחרי הקורס: אתם יודעים להגיד מהי בדיוק הקריירה הנכונה עבורכם, יודעים איך לממש אותה, חשים שאתם ממצים את הפוטנציאל ואת היכולות שלכם, נהנים כל בוקר לקום לעבודה, נרדפים על ידי מעסיקים ו-Head Hunters, מאוזנים בין הקריירה ובין החיים, מרוויחים את מה שמגיע לכם, מצליחים, ו… מאושרים. מאוד מאושרים!

"קורס טיס לקריירה" מתאים לכם רק אם אתם אנשים רציניים ומחויבים שרוצים לצמוח בחיים ובקריירה, מוכנים להשקיע את האנרגיה הנדרשת, ובעלי יכולת גבוהה להבנת מודלים וליישום מעשי שלהם בחיים האישיים שלכם. ובקיצור, אם אתם נחושים להצליח ולהיות מאושרים, הגעתם למקום הנכון.

עוד פרטים עליי, על Creating Career ועל "קורס טיס לקריירה" – בכתובת הבאה.

אירועים קרובים