דיווחים: הסייען Assistant של גוגל יציע יכולות גבוהות מאלה של Siri

החברה מפתחת בימים אלה טכנולוגיית בינה מלאכותית שאמורה להיסמך על המידע שנאסף בגוגל לגבי ההתנהגות של גולשים ולהציע יכולות גבוהות של התאמה אישית ● השקת הטכנולוגיה החדשה של גוגל אמורה להיערך ברבעון האחרון של השנה הנוכחית

גוגל (Google) שוקדת בימים אלה על פיתוח טכנולוגיית בינה מלאכותית שתציע יכולות גבוהות מאלה של הסייען הקולי Siri של אפל (Apple) – כך עולה מידיעה שהתפרסמה לקראת האירוע שעומדת אפל לערוך ובו יושקו, ככל הנראה, מחשבי ה-iPad 3. השקת הטכנולוגיה החדשה של גוגל אמורה להיערך ברבעון האחרון של השנה הנוכחית, כך לפי ידיעה שפורסמה בבלוג TechCrunch ונסמכת על מקורות בגוגל שביקשו לשמור על עילום שם.

הטכנולוגיה החדשה אמורה להיסמך על המידע שנאסף בגוגל לגבי ההתנהגות של גולשים ולהציע יכולות גבוהות של התאמה אישית. על פי הידיעה, "הטכנולוגיה מכוונת פחות להצגה של תוצאות חיפוש ויותר לביצוע פעולות בתנאי אמת".

יצוין שמכשירי אנדרואיד (Android) תומכים כבר מזה זמן בפקודות קוליות. אולם, בגוגל לא קידמו עד כה יכולות אלה ורבים מהמשתמשים אינם נוהגים להשתמש בהן. גם הרמה של היכולות הקוליות הקיימות במכשירי אנדרואיד רחוקה מזו שמציע הסייען הקולי Siri של אפל, שאינו מחייב שינון של פקודות מדויקות ותומך בשפה טבעית. לקראת סוף השנה ייתכן שמציאות זו תשתנה.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים