תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מחזור חדש ומרתק של סדנת 4X4 לתחום ה-BI עומד להיפתח

05/03/2012 13:54

מחזור חדש ומרתק של סדנת 4X4 לתחום ה-BI עומד להיפתח בקרוב. במחזור זה שמנו את הדגש על כל הנושאים "החמים" כיום בשוק הישראלי:

– בחינת שחקני הכלים "החדשים" אל מול "הוותיקים" – מי, מה ומתי?

– פתרונות In Memory – מהם היתרונות של פתרונות אלה בעולם ה-BI?

– BI להמונים – כיצד ניתן להנגיש את פתרון ה-BI לכלל משתמשי הארגון?

– BI וארגוני Big Data – כיצד ניתן לממש פתרון BI בארגונים בעלי נפחי מידע עצומים?

– BI at Real Time כיצד ניתן לממש פתרון BI של זמן אמת?

– BI בענן – כיצד וירטואליזציה באה לידי ביטוי בפתרון BI?

העידן בו אנו חיים מכונה בפי רבים "עידן מהפכת המידע" על שום המידע הרב והבלתי אמצעי הזמין בו: אינספור ערוצי טלוויזיה ורדיו ואינטרנט. המידע נגיש וחוצה גבולות, מדינות, משטרים ולאומים. כשם שאף אחד מאיתנו אינו יכול לתאר את עצמו אפילו יום אחד ללא חיבור לאינטרנט, לטלוויזיה או לרדיו, כך גם הארגון אינו יכול לתפקד בעולם העסקי ללא חיבור ישיר ורציף למידע.

אך האם די בכך? התשובה היא ודאי שלא! את הנתונים הרבים הגולמיים המציפים את הארגון יש לעבד ולהנגיש למידע אותו ניתן יהיה לצרוך. לאחר מכן, יש להוציא את ה-"מוץ מן התבן", כלומר: להפיק ידע בעל משמעות עסקית מן המידע הזה, ואף לנסות להפיק תובנות אל מול מה שקרה בעבר, מה שמתרחש כעת ולנבא מה ילד יום? את היכולות האלה ניתן להשיג באמצעות מימוש פתרון BI (ר"ת Business Intelligence) ארגוני.

סדנת ה-4X4 שלפניכם, נועדה לספק בפרק זמן קצר את מירב הידע הנדרש על מנת להתוודע לתחום ה-BI המרתק, להעמיק את הידע בסוגיות "החמות" כיום בשוק בהקשר זה, ולהקנות כלים לניהול נכון ומוצלח של פרויקט ה-BI. הסדנה בנויה בצורה הדרגתית, מהכרת תחום ה-BI דרך הכרת הכלים השונים ועד ניהול פרויקט ה-BI, כל זאת בליווי דוגמאות מעשיות מן השטח וסיפורי לקוח מוצלחים יותר ומוצלחים קצת פחות.

מה חדש בסדנה?
הסדנה נוגעת בכל הסוגיות הפופולאריות כיום בשוק – בחינת שחקני הכלים "החדשים" אל מול "הוותיקים" בשוק הישראלי, מתי נבחר בפתרון מבוסס In Memory ומתי לא? כיצד ניתן להנגיש את פתרון ה-BI לכלל משתמשי הארגון? כיצד ניתן לממש פתרון BI בארגוני Big Data בעלי נפחי מידע עצומים? כיצד ניתן לממש פתרון BI של Real Time? וירטואליזציה כבר לא מילה גסה, כיצד באה לידי ביטוי בפתרון BI? ועוד.

אירועים קרובים