תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "נט-אפ שמה דגש על חיסכון בשטחי האחסון במספר רמות בתשתית ניהול בדיסקים"

שיחה עם טל קליין, מנהל תחום NetApp בא.מ.ת מיחשוב

05/03/2012 14:24

ספר על יישום חכם של פתרונות NetApp אצל אחד מלקוחותיכם.
"בימים אלו סיימנו הטמעה של פתרון לשכפול סביבת הייצור לסביבת הפיתוח של בסיס נתונים אורקל אצל אחד מלקוחותינו. הפתרון אשר מבוסס על מוצר ה-FlexClone של NetApp, מתאפיין ב-ROI מיידי שבא לידי ביטוי בחסכון של שטחי אחסון יקרים ומאפשר למנהל התשתיות לתת מענה מהיר לדרישות המפתחים הן לכמות הסביבות המשוכפלות והן למהירות בהן משכפלים אותן. תהליך ההטמעה דרש מאיתנו הבנת דרישות המפתחים ומתן מענה לשכפול סביבת בסיסי נתונים בין מערכי אחסון שונים ל-NetApp. אנו, בא.מ.ת מחשוב, מתמחים בפתרונות מסוג זה עקב יכולתנו לספק באותו פרוייקט שירותי DBA  בסביבת Oracle ומומחי NetApp העובדים יחד".

מה מבדל את פתרונות NetApp מפתרונות של חברות אחרות?
"הפתרונות של חברת NetApp נחשבים למובילים כיוון שהם מבוססים על ארכיטקטורה אחידה בכל המערכות. דבר זה מאפשר לנו להטמיע פתרונות זהים בצורתם לכל סוגי הלקוחות ולגדול עם הלקוחות הקטנים יותר תוך שימור השקעתם במערכות שרכשו ובהכשרה של אנשיהם".

כיצד לדעתך ניתן להשיג את מקסימום החיסכון בשטחי אחסון?
"NetApp שמה דגש על חיסכון בשטחי האחסון במספר רמות בתשתית ניהול בדיסקים. ל-NetApp טכנולוגיית RAID ייחודית המאפשרת הגנה מנפילה של שני דיסקים בו זמנית על מספר דיסקים רב יותר משל המתחרים. כך מבזבזים פחות דיסקים תוך שמירה על זמינות המידע. ברמת ניהול המידע NetApp מציעה טכנולוגיית ה-DeDuplication וה-Compression וגם מתחייבת, בהינתן הסביבה המתאימה, לאחוז גבוה של חסכון".

מה המגמות הצפויות בשוק האחסון לשנת 2012?
"המגמה העיקרית בשוק האחסון הינה המעבר ל-Big Data. בחודש שעבר קיימה א.מ.ת כנס לקוחות גדול מאוד בנושא ואכן מספר הפתרונות שאנו נדרשים לתת ללקוחותינו בתחום הולך וגובר. יותר ויותר ארגונים עומדים מול קצב גידול בשטחי האחסון כמעט בלתי אפשרי לעומת התקציבים ההולכים ופוחתים. NetApp מסייעת ללקוחות במעבר ל-Big Data עם אותו חסכון שהזכרנו ועם טכנולוגיית ה-Cluster Mode, המאפשרת ליישם פתרון NetApp ולגדול איתו תוך מתן מענה לגידול בדרישות הנפח והביצועים בארגון, ללא פשרות בנושאי אמינות, זמינות, עושר תכונות ויכולת ניהול".

אירועים קרובים