טלפוניקה ו-VMware השיקו שירות חדש המאפשר לפצל את הסמארטפון לפרופיל עסקי ופרטי

השירות החדש, שהוכרז במסגרת תערוכת 2012 Mobile World Congress בברצלונה, צפוי להיות זמין עבור מכשירי אנדרואיד ברבעון השני של השנה ● ה-Galaxy SII של סמסונג יהיה המכשיר הראשון לתמוך בשירות ● השתיים מסרו, כי הן עובדות כדי להפוך את הפתרון לזמין בעתיד גם למערכות הפעלה אחרות

טלפוניקה (Telefónica Digital) ו-VMware השיקו שירות חדש המאפשר להשתמש בסמארטפון כשני מכשירים נפרדים: לשימוש עסקי ושימוש פרטי. השירות, Telefónica Dual Persona, מבוסס על טכנולוגיית Horizon Mobile וצפוי להיות זמין עבור מכשירי אנדרואיד (Android) ברבעון השני של השנה. החברות מסרו, כי מכשיר ה-Galaxy SII של סמסונג (Samsung) יהיה הראשון שיתמוך בשירות החדש. בחודשים הקרובים צפויה סמסונג להציע התאמה לשירות במכשירים נוספים.

השירות החדש, שהוכרז במסגרת תערוכת 2012 Mobile World Congress בברצלונה, עתיד לספק דרך נוספת למחלקות המיחשוב לנהל את סביבת העבודה הניידת, תוך מתן אפשרויות נוספות לשמירה על פרטיותם, כולל אי- מיילים, יישומים, נתונים ועוד. טלפוניקה ו-VMware מסרו, כי הן עובדות כדי להפוך את הפתרון לזמין בעתיד גם למערכות הפעלה אחרות ולפלטפורמות ניידות נוספות.

שירותי Telefónica Dual Persona נועדו לאפשר למנהלי המיחשוב להשגיח ולנהל את הפרופיל העסקי של העובדים והיישומים הניידים העסקיים במכשיר הנייד. בזכות ההפרדה שמאפשרת טכנולוגיית Horizon Mobile בין היישומים העסקיים והאישיים, תוכל חברה להסיר את המידע הארגוני מהמכשיר הנייד של העובד במקרה שבו הוא עוזב את החברה או שהמכשיר שלו אובד או נגנב. כל זאת, מבלי שתהיה לחברה גישה לפרופיל האישי של העובד. שתי החברות מבטיחות חווית משתמש אינטואיטיבית וזהה לזאת של הסמארטפון הרגיל בשני הפרופילים. כך, המשתמשים יוכלו להחליף מפרופיל אחד לשני בלחיצה קלה על האפליקציה, ולקבל הודעות עסקיות ופרטיות בשני הפרופילים.

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל: "העליה בעוצמת המיחשוב במכשירים הניידים החדשים, התחברה עם העלייה במספר היישומים העסקיים הניידים, גם במכשירים הפרטיים של העובדים. כתוצאה מכך עלתה המודעות של החברות ליישומים הניידים שהעובדים עושים בהם שימוש. בנוסף, הפופולריות הגדולה של המכשירים החכמים בשוק הצרכני הביאה לעליה במספר המכשירים האישיים שנעשה בהם שימוש בסביבת העבודה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים