תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם שרון עמר, מנהלת השיווק של חטיבת התוכנה של HP ישראל

06/03/2012 15:39

שלום שרון. ספרי לנו קצת על עצמך. מי את? מה את עושה?
שמי שרון עמר, מוניתי לאחרונה למנהלת השיווק של חטיבת התוכנה של HP ישראל. קודם לכן שימשתי כמנהלת תחום מכירות שרותי תוכנה ללקוחות הגדולים. עם רכישת מרקורי, התחלנו ב-HP בתהליך של בניית חטיבת תוכנה – HP Software. בחטיבה זו רוכזו כל הפעילויות העסקיות של התוכנה. למעשה, בתפקידי זה הקמתי את מערך השירות ללקוחות התוכנה בישראל – גוף חדש שלא היה קיים עד אז. בשנה השנייה לתפקידי התחלנו למכור גם שירותי ערך מוסף, אשר כוללים שירותי הדרכה (HPSW Education) וגם שירותי פרימייר – שירות "VIP" המשדרג את חוזה התוכנה. תקופה זו היתה תקופה מאתגרת ומעניינת אשר כללה טיפול אינטנסיבי, אישי, במספר גדול של לקוחות והסבה של חוזי השירות שלהם לחוזים של HP. תקופה זו איפשרה לי להכיר וללמוד סביבות עבודה חדשות, אחרות, הבדלים תרבותיים, עסקיים ומסחריים ובניית מערך שירות חדש.

אז ברכות על התפקיד החדש. תוכלי לשתף אותנו קצת בציפיות שלך מהתפקיד?
אני שמחה מאד על ההזדמנות הגדולה שקיבלתי. תפקיד מנהלת השיווק של התוכנה הינו תפקיד מאתגר ומרתק. יאפשר לי להביא לידי ביטוי יכולות ותכונות שלי. המטרה הראשונית שלי היא לייצר ולהוביל פעילויות שיווקיות, אשר יתאימו לאסטרטגיה שלנו ב- HP ויקדמו את העשייה שלנו בשוק הישראלי. אני עובדת לצידם של אנשי המכירות, הפריסייל וכמובן השותפים העסקיים ומתאימה את העשייה השיווקית לצרכים הרלוונטיים של לקוחותינו. אחד הכלים החשובים שיש לנו כאן בישראל, הוא מרכז פיתוח התוכנה העולמי של חטיבת התוכנה אשר נשען על יסודותיה של חברת מרקורי. בעזרת מרכז הפיתוח אנחנו מביאים ללקוחותינו את היכולות להכיר ולשמוע על החידושים החמים ביותר וכמובן להשפיע על פיתוחים עתידיים.

מהו הפרוייקט המשמעותי ביותר שאת עובדת עליו?
באופן רשמי נכנסתי לתפקיד רק בתחילת חודש פברואר, אלא שבפועל, אני כבר מטפלת בתחום השיווק מספר חודשים. "צנחתי" לטיפול אינטנסיבי בשני אירועים ענקיים. האחד – כנס דיסקוור האירופאי – שהתקיים השנה בוינה בסוף חודש נובמבר והשני, כנס הבכירים הישראלי שיתקיים במהלך חודש מרץ. בין לבין הנעתי אירועים קטנים יותר, כמו למשל פורום לקוחות ה- BSM. בעולם השיווק יש כל הזמן אתגרים והזדמנויות חדשות ואני נהנית מהעשייה. אני אוהבת את האקשיין ושמחה לראות את התרומה שלי לעשייה הכוללת.

בעוד שנה מהיום, מה יחשב בעיניך להצלחה?
השיווק הוא כלי שרת של הקבוצה ותפקידו לסייע לאנשי הקבוצה שלי קרי: מנהלי מכירות, יועצים, פריסיילים ושותפים להוביל להצלחה עסקית.
עמידה ביעדים עסקיים הינה פרמטר מרכזי להצלחה בעיניי מחד, זאת לצד שביעות רצון הלקוחות שלי (הפנימיים והחיצוניים) מאידך.

תודה רבה שרון. בהצלחה בתפקידך החדש.

אירועים קרובים