תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "NetApp הוא השותף העיסקי הנבחר של חברת !We בתחום האיחסון"

אושרי שרון, מנכ"ל משותף בחברת !We

06/03/2012 15:46

ספר על יישום חכם של פתרונות NetApp אצל אחד מלקוחותיכם.
"לאחרונה ביצענו יישום של פתרון להתאוששות עסקית אצל לקוח קיים של NetApp, העוסק בתחום יבוא הרכב: הפתרון מבוסס על מערכות אחסון של NetApp ועל טכנולוגיות Unified Computing System של חברת Cisco, המאפשרים לייצר במתחם הלקוח חלוקה מסודרת של משאבי הייצור הפיתוח וסביבת הבדיקות. אפשרנו סביבת מחשוב אחודה הפרוסה בין שני אתרים מרוחקים, שבה המידע הארגוני המאוחסן במערך האחסון מסונכרן בין שני האתרים ויכולת הגישה למערכות האחסון בשני האתרים אפשרית בכל מצב נתון. במסגרת הפתרון, חוברו שני האתרים בעזרת סיבים אופטיים ומתגי אופטיקה ליצירת סביבת מחשוב אחודה, השרתים חוברו למערכות האחסון המרכזיות ולתקשורת ה- LAN בארגון, באתר הראשי שודרגה מערכת האחסון למערכת NetApp חדשה עם תוספת של מדפים לצורך גידול עתידי, ומערכת האחסון הקיימת בארגון הועברה לאתר המשני. לאחר המגרציה למערכת החדשה בוצעה חלוקת מדפים כך שבאתר המשני יהיה לפחות העתק אחד של סביבת הייצור והעתקים רזים של הסביבה לסביבת הפיתוח והבדיקות. בנוסף, מוקמו שרתי להב בעתודה באתר המשני בכמות המינימלית האפשרית, על מנת שכלל המערכות הקריטיות בארגון יעבדו במקרה של אסון. יישום זה מאפשר התאוששות מהירה לסביבת העבודה בעת אסון".

מה מבדל את פתרונות NetApp מפתרונות של חברות אחרות?
"NetApp תמיד מקשיבה לדרישות העסקיות של לקוחותיה ותמיד עם היד על הדופק לגבי חידושים אחרונים. כחברה חדשנית, NetApp מספקת פתרון עם ערך מוסף לכלל לקוחותיה -מכלל המגזרים ובכל גודל והקף נדרש. NetApp הוא השותף העיסקי הנבחר של חברת !We בתחום האיחסון. בכל פרויקטי ה-IT שבהם אנו מציגים פתרון הכולל מערך אחסון, אנו משתיתים אותו על מערכות NetApp. בפרויקטים אלו אנו רואים הלכה למעשה את התרומה הטכנולוגית של NetApp ליעילות ,לחסכון ולפונקציונליות המרבית, שמהם נהנה הלקוח וזה הופך את הפרויקטים לאיכותיים יותר ומוצלחים יותר. בנוסף, מערכת הניהול וההפעלה Data ONTAP 8.1 של NetApp היא מערכת גמישה ויעילה, המסוגלת להתממשק עם רוב מערכות האחסון שקיימות בשוק, מקצרת את זמני ההטמעה ומייעלת את התפעול של מערכי האחסון אצל הלקוחות".

כיצד לדעתך ניתן להשיג מקסימום חיסכון בשטחי אחסון?
"לתפיסתי קיימות 2 טכנולוגיות המספקות חיסכון מקסימלי בשטח האחסון. הראשונה היא טכנולוגית ה-FlexClone, שמאפשרת לבצע רפליקציה במהירות של נתונים בצורה שקופה ווירטואלית מבלי להגדיל את נפח הדיסקים. הטכנולוגיה השנייה היא De-Duplication, המאפשרת לחסוך בשטח האחסון באמצעות איתור נתונים כפולים מיותרים ואיחודם. שילוב של שתי טכנולוגיות אלה בפתרון של NetApp יספק חסכון עצום ללקוח בשטח האחסון".

מה המגמות הצפויות בשוק האחסון לשנת 2012?
"היום ניתן לראות מגמת התרחבות של מידע והתפוצצות של המידע. אם בעבר דיברנו על ג'יגה-בייט ועל טרה-בייט, הרי שהיום אנו מדברים במונחים של פטה-בייט וכמויות המידע רק עולות וגדלות. מדובר בבעיה אמתית, הרי שאת כל המידע הזה צריך לאחסן ולגבות. לכן אני צופה כי תהיה מגמה של Scale-Out – מצב בו הגידול יהיה כלפי חוץ ולא כלפי פנים. כלומר, במקום להוסיף עוד מדפים למערכת קיימת, מצמידים לה מערכת נוספת בצמוד אליה. מגמה נוספת היא הדרישה למערכות אחסון חכמות ביותר עם מלוא הגמישות בכל המובנים: דינמיות במשאבים בין דיסקים מהירים לאיטיים ועתירי-נפח, כרטיסי האצה לזמני תגובה מהירים במיוחד, שרידות מלאה ללא נקודת כשל, פונקציונליות מלאה, תמיכה רחבה בווירטואליזציה, גיבוי לדיסק במקום לקלטות, סנכרון מידע מחוץ לארגון בצורה קלה ודחוסה וכדומה. אני צופה תהליך של קונסולידציה של אחסון – מצב בו מערכות ושירותים דרשו שרותי אחסון יעודים לשרות ספציפי ילך ויתמעט".

אירועים קרובים