תוכן שיווקי

לקראת אירוע | RTI מציגה את Connext – פתרון אינטגרציה (SOA) למערכות זמן אמת

האסטרטגיה החדשה של RTI מרחיבה את הובלתה מתעשיות הבטחון והתעופה אל התחום המסחרי ● מוצרי RTI Connext מגשרים בין ה-IT וטכנולוגיות תפעוליות במטרה לשפר את היעילות העסקית

06/03/2012 15:52

חברת RTI (ר"ת Real-Time Innovations), מובילה עולמית ביישומים לתקשורת מהירה וסקלאבילית, אשר עונה על האתגרים בבניה והטמעה של מערכות תפעוליות זמן-אמת, השיקה את RTI Connext, משפחת מוצרים חדשה שתוכננה על מנת לחבר בין ישומיי זמן-אמת לרוחב הארגון. RTI Connext היא פטלפורמת ה-SOA הראשונה מהקצה התפעולי ל-IT הארגוני. המוצרים מאפשרים הטמעה רציפה לרוחב הארגון, במטרה לשפר יעילות, יכולת תגובה ובינה עסקית. פתרונות RTI משווקים בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

RTI Connext עונה בצורה ישירה על אתגר העברת מסרים עם ביצועים ואינטגרציה גבוהים, הנדרשים על ידי מערכות תפעוליות. טכנולוגיה תפעולית (OT) מתארת טכנולוגיה להפעלת ציוד פיסי ואשר מוטמעת ונתמכת על ידי ארגוני הנדסת מערכות, לרוב בצורה נפרדת מצוותי IT. פתרון ה-RTI Connext מחבר מערכות תפעוליות עם מרכז המידע הארגוני, ובכך מאפשר יעילות עסקית חדשה.

"עולמות ה-IT והטכנולוגיה התפעולית מתאחדים, ומנהלי ה-IT חייבים לבצע את האיחוד, תוך ביצוע יישור קו והטמעה חלקה של מערכות ה-IT והסביבות התפעוליות", מציינים בגרטנר. האנליסטים אומרים, כי היתרונות המתקבלים מניהול האיחוד, יישור הקו והאינטגרציה, כוללים אופטימיזציה של תהליכים עסקיים, שיפור המידע לקבלת החלטות טובה יותר, עלויות מופחתות, סיכון מופחת, וזמן פרוייקט קצר יותר.

יותר מ-10 שנים שטכנולוגית המסרים של RTI עונה על הדרישות של יישומי ליבה בתעשיות הבטחון והתעופה. ל-RTI יש 350,000 רשיונות ו-450 יישומים מופעלים ברחבי העולם. כיום, תוך שהחברה מתבססת על ההיסטוריה שלה, היא חושפה אסטרטגיה ארגונית חדשה הפונה לתחומי המסחר הכוללים אוטומציה עסקית, פיננסים, רכב ובריאות.

ההשקה של RTI Connext לאינטגרציה עתירת ביצועים לרוחב הארגון, מספקת את התשתית היחידה המשלבת בין הביצועים, הסקלאביליות והאמינות הנדרשים על ידי מערכות תפעוליות לצד הטמעת  מערכות תקשורת יעילות ב-IT. מאחר והפתרון מקיף פלטפורמות מגוונות החל מחיישנים משובצים ועד לשרתים רחבי היקף, הוא מהווה את פלטפורמת ה-SOA זמן אמת הראשונה מהקצה ועד הליבה.

משפחת המוצרים החדשה כוללת:

RTI Connext Integrator – מספק אינטגרציה מהירה של מערכות תפעוליות עם מערכות IT לרוחב הארגון. ה-Integrator הוא service bus, דומה ל-service bus ארגוני, אך תוכנן עבור סביבות זמן אמת תובעניות. הפתרון מספק את השדרה המרכזית עבור ארכיטקטורת SOA זמן אמת.

RTI Connext Messaging – מספק תשתית מסרים אוניברסלית עבור סביבות הדורשות אולטרה-ביצועים ומערכות זמן אמת, כולל ממשקי מכונה-מכונה ואדם-מכונה.

RTI Connext Micro – הוא פתרון מסרים קל משקל עבור מכשירים המוגבלים במשאבים ויישומים.

RTI Connext DDS – היישום המוביל של הגדרות קבוצת ניהול האובייקטים (OMG) ושל שירות הפצת נתונים (DDS), עם נתח שוק של יותר מ- 70 אחוז. הטכנולוגיה המוכחת היא הבסיס למשפחת מוצרי ה-RTI Connext.

"הגישה שלנו לבעיית האינטגרציה היא ייחודית. הטכנולוגיה החדשה של RTI מייצרת מערכות עתירות ביצועים ומשלבת ביניהן בקלות. טכנולוגיית הבסיס של RTI מספקת ביצועי זמן אמת, סקלאביליות ואמינות 24X7 – שמערכות תפעוליות מחייבות. בפעם הראשונה אנו גם מספקים את הכח לשלב וליצור מערכות של מערכות. כח זה מאפשר לנו לבנות מערכות תפעוליות גדולות אף יותר ולשלב את אותן מערכות OT עם תשתית ה- IT", אמר סטן שניידר, מנכ"ל RTI.

אודות פתרונות RTI  ניתן לשמוע מפי מומחי RTI  העולמית וסיפור לקוח מקומי בכנס הלקוחות אותו מקיימת חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

לפרטים נוספים והרשמה

אירועים קרובים