תוכן שיווקי

בעקבות יריד התעסוקה | אופיסופט הכשירה עד כה מאות אנשי BI בקורסי ההכשרה שלה

06/03/2012 15:59

תחום ה-BI הוא אחד הענפים שמובילים את ה-IT בישראל ובעולם ועל פי תחזיות צפוי להיות אחד התחומים בהם יושקעו משאבים כספיים וארגוניים רבים גם בעתיד. אופיסופט, כחברת ה-BI הגדולה והמקצועית בישראל, מגייסת עובדים מנוסים לפרויקטים בתחומי ה-BI השונים ובמקביל מכשירה בקורסים ייעודיים מומחי BI אשר בסיום הקורסים משתלבים בעבודה בפרויקטים המובילים בישראל.

עובדי אופיסופט משתלבים בפרויקטים בחברות ובארגונים מהמובילים במשק הישראלי. פרויקטים רבים שביצעו עובדי החברה זכו להכרה ולפרסים בינלאומיים יוקרתיים כפרויקטים פורצי דרך בתחום ה-BI ואשר יצרו מהפכה אמיתית אצל הלקוחות.

עד כה הכשירה אופיסופט בקורסי ההכשרה מאות אנשי BI, ובימים אלה מתקיים קורס נוסף בו כעשרים משתתפים הלומדים את עקרונות ה-BI וכיצד לעשות שימוש בכלים אלה כחלק ממערכות ניהוליות. ייחודו של הקורס נעוץ בעובדה שהמרצים הם מומחי ה-BI של אופיסופט אשר משלבים את הקניית הידע התיאורטי במידע רב מפרויקטים אותם ביצעו בארגונים הגדולים בישראל.

מיכל לודבינובסקי, סמנכ"ל משאבי אנוש באופיסופט, מציינת כי בוגרי הקורס מסיימים את הלימודים עם ידע מקצועי רב ורבים מהם משתלבים בהצלחה רבה בפרויקטים שמבצעת אופיסופט בתחום ה-BI או כמומחי BI פנימיים בחברות וארגונים. "אנחנו מקבלים משובים מעולים על בוגרי הקורסים ממנהלי הצוותים, מנהלי הפרויקטים והלקוחות אצלם השתלבו העובדים", מוסיפה לודבינובסקי, "השילוב בין הידע התיאורטי לניסיון המעשי שמועבר על ידי המרצים מסייע לבוגרי הקורס להיות מוכנים להשתלבות בתעסוקה בתחום ה-BI".

לפרטים נוספים והרשמה לקורס: חן חזק – 03-7330782 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים