תוכן שיווקי

JBoss Enterprise Application Platform זכתה בהסמכת האבטחה הגבוהה ביותר

פלטפורמת יישומי ג'אווה המובילה בתעשייה זכתה בהסמכת Common Criteria EAL4+

07/03/2012 14:50
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי מהדורות 5.10 ו-5.11 של JBoss Enterprise Application Platform,  קיבלו הסמכת Common Criteria  ברמה הגבוהה ביותר, Evaluation Assurance Level 4+, תחת מתכונת הערכה וההסמכה של Common Criteria.

Common Criteria הנה מערך של קריטריונים בינלאומיים מאושרים להערכה והסמכת אבטחת המידע של מוצרי IT ומערכות מידע, ו-EAL4+ היא רמת ההסמכה הגבוהה ביותר המוכרת גלובלית ע"י כל הרשמים תחת הסכם ההכרה ב-Common Criteria עבור קטגוריה זאת של פתרונות. הסמכה זאת גם מציינת את הרמה הגבוהה של הסמכת Common Criteria עבור מערך JBoss Enterprise Middleware.

"אבטחה נשארת אחד השיקולים החשובים בירת עבור תחומים מודעים לאבטחה כמו ממשלה, שירותים פיננסיים ושירותי בריאות השוקלים פתרונות טכנולוגיה חדשים, וקבלת הסמכת Common Criteria נותנת ללקוחות את האמון הנוסף בכך שפתרונותינו עומדים במבחנים השוואתים ספציפיים בעלי הכרה בינלאומית עבור ביצועי אבטחה", אמר פול סמית, מנהל כללי וסגן נשיא, פעילויות מגזר ציבורי ברד האט.  "מימשנו את מחויבותנו לשדרוג הסמכת Common Criteria  שלנו עבור JBoss Enterprise Application Platform מ-EAL2 ל-EAL4+, והשגת רמת ההסמכה הגבוהה ביותר שיש היא הוכחה למאמצינו המתמשכים לענות לצרכים של ארגונים ממשלתיים ועסקים בעלי מודעות לאבטחה".

הסמכה זאת תומכת במוניטין של רד האט כמובילה באספקת פתרונות המיועדים עבור סביבות רגישות לאבטחה ושימוש ממשלתי עד היום קיבלה רד האט 16 הסמכות Common Criteria  שונות, כולל 13 הסמכות עבור Red Hat Enterprise Linux ברחבי ארבע פלטפורמות חומרה שונות. 5 RHEL השיגה סמכות Common Criteria ברמה EAL4+ תחת פרופיל הגנה CAPP, LSPP, ו-RBACPP, המספקות רמה מובילה של אבטחה וביטחון ממערכת הפעלה לשוק הרחב.

רד האט ממשיכה במחויבותה, ו-Red Hat Enterprise Linux 5 ו-6Red Hat Enterprise Linux נמצאות עתה בתהליך הערכה עבור Common Criteria ברמה EAL4+, עם הכללת ה-KVM Hypervisor שפותח במרכז הפיתוח של רד האט ברעננה.

למידע נוסף על רד האט

אירועים קרובים