תוכן שיווקי

לקראת אירוע | 512 גולשים על AP אחד

07/03/2012 15:14

גטר-טק מציגה את נקודות הגישה בטכנולוגיית Beamforming עם אנטנות אומני-כיווניות לשידור מקביל למאות משתמשים ביחידה אלחוטית אחת של חברת Ruckus Wireless. שוק התקשורת האלחוטית בישראל עובר תהפוכות בזכות כניסתם של שחקנים חדשים, שמהווים אלטרנטיבה תמחירית וטכנולוגית למותגים הוותיקים, שאינם מצליחים להביא לפריצת דרך טכנולוגית בשנים האחרונות. אחת מהחברות שנחשבת לחדשנית בעולם בתחומה ובעלת קצב הגדילה הגבוה בקטגורית התקשורת האלחוטית, היא Ruckus Wireless, המשווקת בישראל על-ידי גטר-טק.

נקודות הגישה האלחוטיות של Ruckus מסוגלות לעבוד במצב Stand Alone, כשהן מחוברות לבקר קונטרולר, זה משביח את יכולתן פי כמה ומאפשר לקשר בין היחידות בטכנולוגיית Wireless Mesh. מהירות הגלישה האלחוטית נשארת גבוהה גם בשרשור של כמה נקודות גישה בטכנולוגיית Mesh, הקישוריות בין הנקודות יציב וההתקנה פשוטה למדי ביחס להגדרה המסורבלת של השיטות המסורתיות WDS, Bridge או Repeater.

גטר-טק מציגה את נקודת הגישה 7363 מסדרת ZoneFlex בעלת 14 אנטנות אומני-כיווניות, הפועלת בתדר כפול של 2.4 ג'יגה הרץ ו-5 ג'יגה הרץ. היחידות מאושרות לשיווק בישראל ומציגות מהירות עבודה של עד 600 מגה ביט לשנייה עם יכולת לאפשר גישה אלחוטית לעד 512 משתמשים בו-זמנית. נקודות הגישה עובדות בטכנולוגיית Beamforming. גטר-טק משווקת את המוצרים עם אחריות לכל-החיים, הניתנת על-ידי היצרן האמריקני.

בפורטפוליו של Ruckus ניתן למצוא גם נקודות גישה אלחוטיות חיצוניות מוקשחות. בחודשים האחרונים הותקנו מערכות Ruckus בישראל בבתי חולים, אוניברסיטאות, חברות היי-טק ומשרדי ממשלה .

למידע נוסף בקרו באתר הבית שלנו בכתובת הבאה.

אירועים קרובים