מחקר: משתמשים בסלולר מעדיפים יישומי מוזיקה

היישומים המוזיקליים דורגו ראשונים במחקר, לפני משחקים, יישומים לרשתות חברתיות, יישומים עסקיים והנחות ומבצעים ● כמו כן, המחקר הראה שרוב המשתמשים נחשפים אמנם ליישומים דרך מסך הבית של המכשיר שלהם, אולם היו מעדיפים להגיע אליהם דרך פייסבוק וטוויטר ● החוקרים הסיקו מהתוצאות, כי "נראה שכוח השיווק של חנויות היישומים אינו יעיל כל כך עבור המשתמשים"

תעשיית היישומים למכשירי הסלולר הפכה זה מכבר לתעשייה עתירת מיליארדים. App Store כוללת כ-550 אלף יישומים ו-Android Market הולכת ומתקרבת אליה, עם כ-400 אלף יישומים. אבל איך מגלים אותם? איך נחשפים אליהם? ומהם היישומים הפופולריים ביותר?

במחקר שערכה סוכנות DigiDay לשיווק ופרסום דיגיטלי נמצא, כי מרבית מורידי היישומים משתמשים ביישומי מוזיקה (35.24%), ואחר כך משחקים (31.93%), יישומים חברתיים (23.22%), עסקים/פרודוקטיביות (5.81%) והנחות ומבצעים (3.8%).

ממצא מעניין נוסף העולה מן המחקר הוא שהיישומים מתגלים בשיטות לא מפותחות: יותר משתמשים נחשפים ליישומים במסך הבית של המכשיר הסלולרי שלהם (36.2%) מאשר אלה שמחפשים אותם בחנויות היישומים (27.6%). חברים בפייסבוק (Facebook) ובטוויטר (Twitter) תורמים 19.9% לגילוי יישומים, אתרי אינטרנט תורמים 9.2% ופרסומות באי-מיילים – 7%.

עם זאת, עולה מהנתונים שיש פער ברור בין האופן שבו הגולשים נחשפים ליישומים לדרך העיקרית שבה היו רוצים להיחשף אליהם. על פי המחקר, 54.77% מהנשאלים היו רוצים לשמוע על יישומים מעניינים חדשים באמצעות חברים בפייסבוק ובטוויטר ו-19.2% היו רוצים לגלות אותם במסך הבית של הטלפון.

עוד מצא המחקר, כי 43.51% משתמשים ביישומים מדי יום, 28.12% עושים זאת פעמים רבות מדי יום, 12.74% – פעם בשבוע ו-15.57% – כמה פעמים בחודש.

סוכנות DigiDay הסיקה מהתוצאות, כי "נראה שכוח השיווק של חנויות היישומים אינו יעיל כל כך עבור המשתמשים".

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים